tassen^^ Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Hei Har alltid brukt mac som maskin men nå som den har tatt kveld har jeg egentlikt begynnt å like å bruke ipaden. Men en ting som irriterer meg og håper noen har et svar på er at når jeg bruker office pakken på ipaden, så sliter den å jobbe mot google disk som jeg bruker som skylagring. Så alle filer jeg skal redigere / Lage må jeg først lagre på ipaden for så å flytte over til google disk? Fins det en løsning på dette som ikke innebærer å være synkronisert med 10 forskjellige ting Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Kan du ikke bruke en annen skylagringstjeneste med synkronisering som feks. Mega? Lenke til kommentar
afterall Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Eller Onedrive i office? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Office365 og OneDrive har temmelig sømløs integrasjon på Ipad. Men man må sette det opp ordentlig. Bruker det selv. Alt av kontor (windows jobb pc profil documents er satt opp med sync onedrive for business online/offline ) og funker sømløst med samme O365 login på ipad. Åpne og redigere dokumentene skjer i realtime på cloud originalene. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Det nettbrettet som er best egnet som "PC" er vel det som faktisk er en PC: Microsoft Surface. Her mangler mange apper og funksjoner som en iPad har, men den kjører full Windows, har sømløs integrasjon mot OneDrive, og når man bruker tastaturet og kick-stand for å få ønsket vinkel på skjermen er det det nærmeste man kommer en laptop med Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå