Redaksjonen. Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Japan kjøper Kongsberg-missiler til sine F-35 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Strålende! Gratulerer KDA 1 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Hvordan kom dette som en overraskelse? alle brukere av F35 vil nok bestille JSM Lenke til kommentar
RoyK Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Hvordan kom dette som en overraskelse? alle brukere av F35 vil nok bestille JSM Overraskende eller ikke - det er jo gode nyheter for fredsnasjonen Norge… Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Overraskende eller ikke - det er jo gode nyheter for fredsnasjonen Norge… Det er jeg enig med. NSM og JSM er gode våpen uten tvil. Personlig ville jeg tro at dette var en del av avtalen norge gjorde med USA under kjøp av F35 at Norge skulle få enerett på levering av missiler i x år Lenke til kommentar
bbolsoy Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 (endret) 23 timer siden, -Night- skrev: Personlig ville jeg tro at dette var en del av avtalen norge gjorde med USA under kjøp av F35 at Norge skulle få enerett på levering av missiler i x år Tvilsomt, i all den tid flere lignende våpensystemer alt er tilgjengelig eller er under utvikling for bla. F-35 (JSOW, JASSM, LRASM, tyrkiske SOM-J). Endret 12. november 2019 av bbolsoy Lenke til kommentar
bbolsoy Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 (endret) Endret 12. november 2019 av bbolsoy Dobbeltinnlegg. Lenke til kommentar
bbolsoy Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 23 timer siden, -Night- skrev: Personlig ville jeg tro at dette var en del av avtalen norge gjorde med USA under kjøp av F35 at Norge skulle få enerett på levering av missiler i x år Tvilsomt, i all den tid flere lignende våpensystemer alt er tilgjengelig eller under utvikling for bla. F-35 (JSOW, JASSM, LRASM, tyrkiske SOM-J). Lenke til kommentar
bas Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 På 11.11.2019 den 18.08, RoyK skrev: Overraskende eller ikke - det er jo gode nyheter for fredsnasjonen Norge… Enig, veldig gode nyheter faktisk. Er med på å underbygge Kongsberg og Norges posisjon på denne type teknologisk forsvarsmateriell. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå