stine__ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg har et stort problem! Vi har lyst til å bytte fra telenor til Nextgentel, eller hva det heter, men så betaler vi forskuddsvis (for tre måneder), og vi må betale denne måneden. Jeg klarer ikke å vente så lenge med å skifte leverandør, men jeg klarer ikke å være uten nett i 3 uker heller "hvis vi sier opp nå, altså....det tar ca 3 uker før vi kan få den nye linja). Og vi kan heller ikke betale dobbelt for de to siste månedene (håper noen skjønner hva jeg mener). Jeg lurer også på om det er vanskelig med den "routeren" eller hva den kalles, som man må ha. Har lest at man må åpne noen porter for å få spilt på nett, bl.a. Beklager at jeg maser så mye på dere her inne. Det skulle kanskje vært et sted for nybegynnere her inne? Jeg føler at jeg plager dere med så mye rart Fortsatt god jul Har endelig fått fattern til å innse at Telenor er noe d..... Lenke til kommentar
power Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det jeg hadde gjort var å ta kontakt med nextgentel.. Og spørre hva dem kan gjøre.. Det kan hende du kan gi dem fullmakt for å skifte levrandør.. Må du si opp stjelenor, og bestille nextgentel.. Er 3 uker det minste du kan forvente deg.. Selv ventet jeg i 6 uker og noen dager fra jeg bestilte, før jeg fikk oppkobling.. Enda alt visstnok lå til rette.. Og jeg vet om en fra lillehammer som ventet i flere mnd.. Men ta kontakt med nextgentel.. De vet dette sikkert mye bedre enn de på forumet.. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det første problemet vet jeg ikke hva du skal gjøre med Når det gjelder routeren er det ikke veldig vanskelig å åpne porter, du har en webside du kan gjøre endringer på eller manuelt, finnes massevis av hjelpe å få. Feks http://www.relativt.net Eller så gjør de det for deg på kundeservice'n. NGT er snacks! Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Oki...da ber jeg fattern ringe og nextgentel i morgen. Jeg leste en tråd her hvor en påstod at telenor sin dårligste linje var kjappere enn nextgentel sin, men det kan vel umulig stemme? *synes nextgentel burde skifte navn, forresten* Takk for hjelpen, power og mars Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Oki...da ber jeg fattern ringe og nextgentel i morgen. Jeg leste en tråd her hvor en påstod at telenor sin dårligste linje var kjappere enn nextgentel sin, men det kan vel umulig stemme? *synes nextgentel burde skifte navn, forresten* Takk for hjelpen, power og mars Det er omvendt, nextgentel sin dårligste er kjappere enn Telenors beste Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg har et stort problem! Vi har lyst til å bytte fra telenor til Nextgentel, eller hva det heter, men så betaler vi forskuddsvis (for tre måneder), og vi må betale denne måneden. Jeg klarer ikke å vente så lenge med å skifte leverandør, men jeg klarer ikke å være uten nett i 3 uker heller Dere må bestille NGT og sørge for at de sier opp Telenorlinja, da må dere sende en fullmakt til NGT slik at de har lov til og ordne saken på vegne av dere. Dere _må_ aldri si opp TN på egenhånd og håpe på at NGT leverer på rett dato, da kan dere li uten nett en stund. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 jeg sa opp telenor, og ordnet slik at jeg 2-3 uker hadde BÅDE telenor og NGT installert virka helt greit. Men da sa jeg ikke opp telenor før nextgentel var montert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå