Åsgårdsreia Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 En figur fra Tolkien-universet. ****** Tauren - Hode Goblin - Nese Sauron - Venstre øye B - Høyre øye Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 En figur fra Tolkien-universet. ****** Tauren - Hode Goblin - Nese Sauron - Venstre øye B - Høyre øye I - Venstre øre Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 En figur fra Tolkien-universet. *e**** Tauren - Hode Goblin - Nese Sauron - Venstre øye B - Høyre øye I - Venstre øre Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 En figur fra Tolkien-universet. *el*** Tauren - Hode Goblin - Nese Sauron - Venstre øye B - Høyre øye I - Venstre øre Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Jeg har aldri sett Tolkien så jeg innrømmer med en gang at jeg googler forskjellige karakterer fra Tolkien-universet. Melian? Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 En figur fra Tolkien-universet. *el*** Tauren - Hode Goblin - Nese Sauron - Venstre øye B - Høyre øye I - Venstre øre Melian - Høyre øre Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 En figur fra Tolkien-universet. *el*** Tauren - Hode Goblin - Nese Sauron - Venstre øye B - Høyre øye I - Venstre øre Melian - Høyre øre S - Munn P - Hals Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 En figur fra Tolkien-universet. *el*** Tauren - Hode Goblin - Nese Sauron - Venstre øye B - Høyre øye I - Venstre øre Melian - Høyre øre S - Munn P - Hals H - Torso Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 En figur fra Tolkien-universet. *el**r Tauren - Hode Goblin - Nese Sauron - Venstre øye B - Høyre øye I - Venstre øre Melian - Høyre øre S - Munn P - Hals H - Torso Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 (endret) Melkor? Endret 14. februar 2020 av Scarvo Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Scarvo skrev (24 minutter siden): Melkor? Riktig! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Den var bra laget Tar en enkel en nå. En by jeg besøkte i sommer. ********* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå