Scarvo Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 *ylte på **ss**rtet. A= HodeM= Høyre øyeH= Venstre øye I= Høyre øre. Ø= Venstre øre Belte= Hals Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) Scarvo skrev (5 timer siden): *ylte på **ss**rtet. A= HodeM= Høyre øyeH= Venstre øye I= Høyre øre. Ø= Venstre øre Belte= Hals Jeg tror det er skrivefeil i siste ordet. Det finnes ingen norskt ord med "rt" ilag. ?? Foresten, min neste bokstav er: F Endret 4. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 N4K0 skrev (47 minutter siden): Fylte på busskortet? Det tenkte jeg ikke på. ?? Hvor dum går det ann å bli? ? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 N4K0 skrev (15 timer siden): Fylte på busskortet? Korrekt TheDarkSapling - SCM skrev (16 timer siden): Jeg tror det er skrivefeil i siste ordet. Det finnes ingen norskt ord med "rt" ilag. ?? Det finnes en del norske ord med r og t etter hverandre Erter Artig Kort Surt Osv Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Scarvo skrev (3 minutter siden): Det finnes en del norske ord med r og t etter hverandre Erter Artig Kort Surt Osv Jeg sa jo det, hvor dum kan man bli. ?? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (Akkurat nå): Jeg sa jo det, hvor dum kan man bli. ?? Det var ikke sånn ment Du er så absolutt ikke dum TDS. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Scarvo skrev (1 minutt siden): Det var ikke sånn ment Du er så absolutt ikke dum TDS. Det var jo meg selv som sa det, ikke du. Ingen vits å beklage for det. ?? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2020 Høyspentmast? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Off to the Races skrev (1 time siden): Høyspentmast? Japp. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2020 Drikke. ******** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå