Scarvo Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 *****u*** *u*t**** Hode S Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 N4K0 skrev (1 time siden): R *****ur** *u*t**** Nettels skrev (1 time siden): T T er allerede tatt Hode S Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Off to the Races skrev (47 minutter siden): D *d***ur** *u*t**** TheDarkSapling - SCM skrev (16 minutter siden): B *d**bur** *u*t**** Hode S Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (1 minutt siden): I Kan ikke du ta en bokstav om gangen? Det er det som er poenget Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Off to the Races skrev (6 minutter siden): Kan ikke du ta en bokstav om gangen? Det er det som er poenget Hæ!! ?? Jeg tar jo en bokstav om gangen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (30 minutter siden): Hæ!! ?? Jeg tar jo en bokstav om gangen. Nei, jeg mener å poste kun en gang før personen som har oppgaven sjekker det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Off to the Races skrev (5 minutter siden): Nei, jeg mener å poste kun en gang før personen som har oppgaven sjekker det. Du nevner ingenting om det i første tråden. ?? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (2 minutter siden): Du nevner ingenting om det i første tråden. ?? Førsteposten mener du. Skal føye inn reglene nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Off to the Races skrev (19 minutter siden): Førsteposten mener du. Skal føye inn reglene nå. Hva mener du med regel to? Jeg skjønner ikke den. ?? 2: Hvis vinneren avstår neste oppgave, så får personen som hadde forrige oppgave en ny sjanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå