SprengeMobil Skrevet 29. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2021 NY SESONG AV ***STEGANGST*ENES*EN B, P Hode Ører Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2021 NY SESONG AV ***STEGANGST*ENES*EN B, P, C Hode Ører Øyne Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 Jeg tipper det er glemt en T. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2021 Åsgårdsreia skrev (2 timer siden): Jeg tipper det er glemt en T. Jeg avbryter denne oppgaven fordi jeg ikke liker å bli pirket på, slik som TheDark. Så kan hvilken som helst person få neste oppgave. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 (endret) Ny sesong av Førstegangstjenesten. For øvrig syns jeg det må gå an å tåle én kommentar om noe så ubetydelig som en manglende bokstav. Endret 30. oktober 2021 av N-4K0 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2021 N-4K0 skrev (2 timer siden): Ny sesong av Førstegangstjenesten. For øvrig syns jeg det må gå an å tåle én kommentar om noe så ubetydelig som en manglende bokstav. Jeg hadde egentlig ikke lyst til å ta den oppgaven. Jeg venter heller til en annen gang jeg får muligheten. Det var egentlig lite vits å komme med rett svar da oppgaven allerede var avbrutt. Akkurat nå risikerer jeg vel å bli rapportert. Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 SprengeMobil skrev (4 timer siden): Jeg avbryter denne oppgaven fordi jeg ikke liker å bli pirket på, slik som TheDark. Så kan hvilken som helst person få neste oppgave. Jeg lot være å tippe ordet siden det ikke passet å styre en oppgave nå, men skulle bare si fra at det manglet en bokstav. Det var ikke for å lage dårlig stemning. Og det er da vel heller ingen som rapporterer deg for det der? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2021 Åsgårdsreia skrev (32 minutter siden): Jeg lot være å tippe ordet siden det ikke passet å styre en oppgave nå, men skulle bare si fra at det manglet en bokstav. Det var ikke for å lage dårlig stemning. Og det er da vel heller ingen som rapporterer deg for det der? Nei, jeg likte ikke helt å bli minnet på en manglende bokstav, etter en tidligere hendelse i denne tråden. Å rapportere vil vel være lite vits. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. oktober 2021 Del Skrevet 31. oktober 2021 Vel, jeg tar en ny oppgave da. Noe relatert til dagens dato: ************ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2021 (endret) E Endret 31. oktober 2021 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå