Stig-Arne Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 har teste med cpu uklokket, kortet virket den første dagen shø, men neste dag når jeg skrur på maskina så er det masse grafikkfeil, mistenker driverkomplikasjoner men jaja det kan ikke være driverfeil visst du får grafikkfeil når du starter maskinen, pga at da er ikke driveren lastet. Men skjer dette når du kommer inn i Win, så ja, da kan det være driver feil. Har du sjekket om viften i det hele tatt går på kortet? Vill tro at det mest sansynlige er at kortet har tatt kvelden Lenke til kommentar
badtrance Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Skjermkort ødelagt. Send inn å få nytt. Enkelt å greit Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 høres ut som driverfeil. men, kan jo være at kortet har tatt kvelden( R.I.P) Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) høres ut som driverfeil. men, kan jo være at kortet har tatt kvelden( R.I.P) Godt mulig det. [OFFTOPIC]Noen som har fulgt med på Swein sin post (her)? Hans kort tok visst også kvelden... R.I.P (Resting In Pieces).[OFFTOPIC] Jaja, tilbake til topic. Jeg må være enig i det som AMD_XP3000+ skrev - Powercolor har et rykte på seg for å ha elendige vifter. Så det er godt mulig det er det - artifacts og sånn kan komme av overoppheting. Du får prøve å åpne PC'en, starte den opp og se om viften virker. Håper det kan løse noe her. Endret 28. desember 2003 av ProZaC Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 jeg har som sagt i mitt første skriv sagt at jeg har sjekket kjøleren, artifackts kommer ikke før windows er loadet og første gangen jeg installerer drivere så er det ikke feil, men når pc går inn i windows og etter litt når programmer har laster seg så blinker skjermen (blir svar og så inn igen til windows) dette skal skje men dt er først etter at den blinker at det bli grafikkfeil på skrivebordet, helt fint først men føkka etter blink. Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg har også hørt at powercolor sine kjølere også er litt "ustabile" jeg har et 9800se og var nede for og kjenne på ribbene da vifta begynte å lage noen rare lyde. tror den ble skeiv av det!! men uansett send kortet inn og krev nytt:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå