mr.wolf Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Hei. Bare lurer på om noen har erfaring med denne siden? Se vedlagt bilde. Er det pålitelig eller bare tull? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Er nok personinfoen din de egentlig er ute etter. 4 Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 10. november 2019 Forfatter Del Skrevet 10. november 2019 Ja, er det jeg er redd for. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Jeg tenker MLM. De kaster småpenger i din retning for å slite deg gjennom sleezy reklame, spørreundersøkelser og høsting av persondata, og oppfordrer til at du rekrutterer vennene dine også. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 10. november 2019 Forfatter Del Skrevet 10. november 2019 Nei hvis det er noe pyramidespill lignende greier så tror jeg at jeg står over. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Lurt. Hvis det er for godt til å være sant, så er det ofte det. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Bare tull. Ofte må du svare på latterlig mange spørsmål, før du plutselig får spørsmål om å abbonere på noe piss. F.eks. "Kunne du vært interessert tjenester som f.eks. en nettside som tilbyr tusenvis av spill." Like etter: "Ønsker du å tegnet et abonnement på en slik nettside?" Alt mulig av informasjon har du allerede gitt. Ellers kan du vel tjene 2 kroner timen er du heldig. Noen nettsider er derimot seriøse. https://www.savethestudent.org/make-money/best-paid-online-survey-sites.html Men ikke forvent å bli rik. 30 kroner timen dersom du er rask er vel vanlig. Så kan du jo spørre deg. Har du lyst å sitte 10 timer og svare på tusenvis av random spørsmål for å potensielt dra inn 300 kroner? 3 Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 11. november 2019 Forfatter Del Skrevet 11. november 2019 Takker for svarene. Ikke mye positivt så holder meg unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå