Softis12 Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Heisann, Har lenge snust på IPTV til heimen da jeg ser potensiale for både høyere kvalitet på sport og lignende, samt mer utvalg kontra de klassiske tilbyderene vi har i Norge. Noen som har lyst å dele sine erfaringer? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Ja er det noen som har erfaringer med IPTV generelt? Hvilke tilbydere bruker dere? Kan ta pm og på info. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 (endret) @Softis12, har du fått noen erfaringer? Så litt på UltraIPTV https://www.theultraiptv.com/faq Skal ha det mesta av skandinaviske, uk og USA kanaler. Erfaringer? Endret 4. januar 2020 av ray001 Lenke til kommentar
Softis12 Skrevet 4. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2020 (endret) ray001 skrev (5 minutter siden): @Softis12, har du fått noen erfaringer? Så litt på UltraIPTV https://www.theultraiptv.com/faq Skal ha det mesta av skandinaviske, uk og USA kanaler. Erfaringer? Dessverre ingenting. Holdt meg til standard tv enn så lenge. Ser de har mulighet for 12 timer gratis prøvetid da Endret 4. januar 2020 av Softis12 Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 Jeg prøvde smart iptv i 3 måneder, kan bare si at jeg kommer ikke til å ha iptv. Av de 3 månedene så var halvparten av tiden kanalene nede,og når de er endelig oppe så var mange kanaler som virket ikke. Meget skuffet. Jeg kan bare si til dere som ønsker å prøve at dere ikke betaler for mer enn noen måneder før å teste ut. Koster ikke All verden heller. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 Fictivision skrev (1 time siden): Jeg prøvde smart iptv i 3 måneder, kan bare si at jeg kommer ikke til å ha iptv. Av de 3 månedene så var halvparten av tiden kanalene nede,og når de er endelig oppe så var mange kanaler som virket ikke. Meget skuffet. Jeg kan bare si til dere som ønsker å prøve at dere ikke betaler for mer enn noen måneder før å teste ut. Koster ikke All verden heller. Ok, greit å vite ? Testet du UltraIPTV https://www.theultraiptv.com/ Eller var det andre? Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 ray001 skrev (7 timer siden): Ok, greit å vite ? Testet du UltraIPTV https://www.theultraiptv.com/ Eller var det andre? Prøvde nå å finne frem men ser ut som nettsiden der man kan kjøpe abonnement er blitt stengt. De hadde over 20000 kanaler. Siptv.eu Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 5. januar 2020 Del Skrevet 5. januar 2020 Noen som har testa strim.no? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. januar 2020 Del Skrevet 5. januar 2020 frohmage skrev (7 minutter siden): Noen som har testa strim.no? Strim som driftes av RiksTV vil jeg anta fungerer like godt som RiksTV sitt eget nett-TV-tilbud. Ser de har skrudd opp prisen litt, men det er likevel et brukbart tilbud sammenlignet med mye annet. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. januar 2020 Del Skrevet 5. januar 2020 Ultra IPTV virker ikke helt legit, derav sikker noe ymse kvalitet. Strim er lisensiert business med ordentlig support. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 5. januar 2020 Del Skrevet 5. januar 2020 Da høres jo Strim helt ok ut. Iallefall når man allerede betaler over 600,-/mnd hos Get. Lurer på om det kan kjøres fra en Android-TV boks (og styres med fjernkontroll), eller om jeg må ha en dedikert pc koblet til tv'en. Chromecast er for ustabilt til å satse på for TV. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 Forslag til IPTV for hovedsaklig fotball? Vurderer Amazing IPTV men usikker.... Må være bra kvalitet. Gjerne 4k men kanskje for mye å be om... Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 Fotball krever ganske mye båndbredde p.g.a raske bevegelser, så det kan lønne seg å bare kjøre 1080p og få det oppskalert i TV til 4K. Ofte så er klildematerialet sent over sattelitt hvor båndbredden er svindyr. Heller et godt 1080p signal enn et dårlig 4K. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 Minner om at IPTV er ulovlig og kan sammenliknes med ulovlig nedlastning / piratvirksomhet. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 IPTV er en teknologi som f.eks Telenor leverer. At noen bruker den for å selge ulisensierte programmer og gjør det ulovlig er noe annet. 1 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 Må nesten ty til slike løsninger når TV2 velger å ha skyhøye månedspriser på PL pakken til 600-700kr i måneden på tv2 play Da utgår det for min del. Betaler da hvertfall for IPTV så veldig ulovlig kan det ikke være. Nedlasting/piratvirksom koster ikke noe, bare VPN om man vil være anonym.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 (endret) frohmage skrev (På 5.1.2020 den 16.16): Da høres jo Strim helt ok ut. Iallefall når man allerede betaler over 600,-/mnd hos Get. Lurer på om det kan kjøres fra en Android-TV boks (og styres med fjernkontroll), eller om jeg må ha en dedikert pc koblet til tv'en. Chromecast er for ustabilt til å satse på for TV. Trenger ikke dedikert PC. Hvordan kan jeg se Strim? Du kan laste ned Strim på iOS og Android via mobil, nettbrett og Apple TV. Strim kan også ses i nettleseren eller via Chromecast Android mobil Android TV Apple TV Samsung Smart-TV (Tizen) iOS Nettleser Chromecast Å tilby f. eks. Premier League via IPTVFORU.com er åpenbart ulovlig. Endret 1. august 2021 av ^fmj Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 ^fmj skrev (2 timer siden): Trenger ikke dedikert PC. Jøss, har de fått laget en app til Android TV nå. Da må det jo bare testes ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå