AfterGlow Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 – En av de mest effektive lederne i spillindustrien, sier Sony.Guerrilla Games-sjefen tar over hele Sonys spillavdeling Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 (endret) Siste avsnitt så skriver dere "Guerilla Games er mest for som skytespillserie Killzone", jeg tror dere mener "Guerilla Games er mest kjent for som skytespillserie Killzone". Skriveleif for the win. Endret 10. november 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Siste avsnitt så skriver dere "Guerilla Games er mest for som skytespillserie Killzone", jeg tror dere mener "Guerilla Games er mest kjent for som skytespillserie Killzone". Skriveleif for the win. Jeg tror du mener "Guerilla Games er mest kjent for spill som skytespillserien Killzone" eller kanskje "Guerilla Games er mest kjent for skytespillserien Killzone"? Og muligens "I siste avsnitt skriver dere"... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Jeg tror du mener "Guerilla Games er mest kjent for spill som skytespillserien Killzone" eller kanskje "Guerilla Games er mest kjent for skytespillserien Killzone"? Og muligens "I siste avsnitt skriver dere"... Um, okei. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Guerrilla games er mest kjent for Horizon Zero Dawn tbh. Det er ikke en kjeft som har snakket om Killzone på hundre år fordi hele serien var møkk. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Guerrilla games er mest kjent for Horizon Zero Dawn tbh. Det er ikke en kjeft som har snakket om Killzone på hundre år fordi hele serien var møkk. Viser seg å være svært mange som liker killzone, inkludert digital foundry, som brukte det i sammenligningen med death stranding nå nettopp. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Guerrilla games er mest kjent for Horizon Zero Dawn tbh. Det er ikke en kjeft som har snakket om Killzone på hundre år fordi hele serien var møkk. Viser seg å være svært mange som liker killzone, inkludert digital foundry, som brukte det i sammenligningen med death stranding nå nettopp. Hvis Death Stranding kan sammenlignes med Killzone er det en god grunn til å unngå det. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Hvis Death Stranding kan sammenlignes med Killzone er det en god grunn til å unngå det. Alle spill kan sammenlignes med killzone... Poenget med sammenligningen til death stranding var grafikken. Det kjører på guerilla sin engine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå