NTB - digi Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Nettstedet er tilgjengelig igjen.Telenors nettverksproblemer begynner å bli løst Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 – Hvis noen kunder opplever problemer med bredbånd eller TV-signaler, så har ikke det noen sammenheng med den interne nettfeilen Telenor har nå, sier informasjonssjefen. Men da var det altså ikke bare en intern nettfeil som var utfordringen, for både streaming og TV-kanaler forsvant, først lyd, så bilde. Måtte restarte dekoder idag så kom bilde og lyd tilbake. (i går hjalp det ikke). Det har også vært utfordringer idag med streaming, men har fungert langt bedre totalt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå