AnonymDiskusjon Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Oppdaget plutselig at jeg har synlige blodårer i håndflaten, noe jeg ikke kan huske å ha hatt/sett før. Er det normalt? Håndflaten og fingrene er eneste plassen jeg har synlige blodårer (i tillegg til håndleddet så klart). Google sier det kan være normalt om du har lite underhudsfett eller det er varmt, men det stemmer ikke for meg. Har høy fettprosent (er overvektig) og fryser hele tiden, spesielt hendene er veldig kalde. Er 30 år og kvinne forresten, er vel kanskje relevant å ha med. Anonymous poster hash: 9b31a...652 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Det er helt normalt. Folk er forskjellige, og det er ikke uvanlig at venene er synlige i håndflaten. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. november 2019 Forfatter Del Skrevet 9. november 2019 Det er helt normalt. Folk er forskjellige, og det er ikke uvanlig at venene er synlige i håndflaten. Ja, vet det kan være normalt, men har aldri hatt det før er det fortsatt normalt da? Er jo litt rart at de plutselig har blitt synlige? Anonymous poster hash: 9b31a...652 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Det er nok mer sannsynlig at du aldri har tenkt over det før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå