Helpless/Green Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 I går var jeg stressa og skulle lage en kopp te mens jeg multitaska.Så jeg smelte en kopp med en tepose i mikroen og glemte vann.Det begynte å knitre og blinke inni der så jeg slo den selvfølgelig av og hadde vann i.Ingen problem.Så har jeg brukt den 2 ganger etter det til å varme opp mat.Alt i skjønneste orden.Istad skulle jeg varme opp kaffen min fordi den var blitt kald og det begynte å knitre og blinke inni der igjen.Jeg har sjekka hele mikroen for metall, men finner ingenting.Hva kan det være? Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Ikke noe metall på koppen? Har en misstanke om at den bør byttes i en ny Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 (endret) Er vel ikke så bra for mikroen å bli slått på med bare en tom kopp. Om den ikke virker med vanlig bruk nå så er den vel ødelagt Enkelte kopper er det metall dekor på, de kan ikke brukes i mikro (da vil det knitre). Endret 9. november 2019 av Svein M Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Det kan komme overslag i mikrobølgeovner. Prøv å vaske den først og fremst. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Varme kaffe i mikroen? oof Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Hvor lenge kjørte du den uten vannmolekyler til å absorbere mikrobølgene? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå