lasse_hansen87 Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 (endret) Hei sann Har skaffet meg et Asus rog strix 2070 SUPER advance kort. Og når jeg skrur av maskinen så liker jeg at alt lys også skrus av, jeg har fått stilt det inn slik at alt lys i pc skrus av når maskinen skrus av. Men det er to led lys der hvor man plugger inn strømmen til skjermkortet, disse får jeg ikke skrudd av utenom når jeg drar ut støpsel. Er det ikke mulig å få disse til å slå seg av?? Endret 9. november 2019 av lasse_hansen87 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Ikke uten å lodde Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 9. november 2019 Forfatter Del Skrevet 9. november 2019 Okay, så dem må altså lyse konstant da? ? Jaja, ikke stort å gjøre me det da. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Kan du ikke prøve med to små biter elektrikerteip? Vil i alle fall dempe problemet. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 9. november 2019 Forfatter Del Skrevet 9. november 2019 Hmm, det kan jo være et tips ? Kan prøve, takk for svar og tips. Litt merkelig at dem lyser når maskinen er skrudd av altså. Men hvis det ikke er noe varme der, så kan det fungere me teip ja ? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Hmm, det kan jo være et tips Kan prøve, takk for svar og tips. Litt merkelig at dem lyser når maskinen er skrudd av altså. Men hvis det ikke er noe varme der, så kan det fungere me teip ja Det er mest sannsynlig 5V LEDs som er direkte koblet til strømforsyningens 5V SBY og PCIe-tilkoblingens jord. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 9. november 2019 Forfatter Del Skrevet 9. november 2019 Hmm, det kan nok være. Men da vet jeg ihvertfall at det er umulig å skru av så pengen psu er tilkoblet strømnettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå