Gå til innhold

JOS MP-110 vs Asono Beatsounds 256 mb

Anbefalte innlegg

ASONO BEATSOUNDS 256 mb

JOS MP-110 256 mb

Står mellom disse to! Jeg klarer liksom ikke bestemme meg. Var nesten sikker på JOS, men etter å ha undersøkt litt mer er jeg blitt i tvil. Asono er litt større og tyngre har jeg forstått (som en liten mobiltelefon). Størrelsen og vekt har jo sitt å si. Hvordan er den å ha i lomma? Evt løpe med? Asono har et AAA-batteri som ikke er oppladbart, mens JOS har et oppladbart. Batteritid ved avspilling er 14 timer mot 9 timer i favør JOS. Dette er visstnok et spesialbatteri som bare kan lades gjennom USB, eller ved en egen type lader. Vekten på JOS er 41 m/batteri, Asono er 43u/batteri. Noen som vet hvor mye et AAA-batteri veier?

Hvordan er Firmware'n? Altså mp3-spillerens "operativsystem". Hvor ofte slippes det oppdateringer fra produsenten? Hvordan ordnes sangene? Asono bruker Artist/Album har jeg forstått. Hørte at JOS ordner alfabetisk. Er dette bare sprøyt? Det kan jo i så fall bli litt rotete. Radioen er jeg ikke så opptatt av, men jeg leste at Asono beatsounds hadde visse problemer med å finne diverse radiokanaler.

Det jeg er ute etter er egne erfaringer, eller at du kjenner en som bruker et av disse produktene. Eller at du rett og slett føler du har litt innsikt.

Takker for alt hjelp, snarest mulig, da spilleren skal være i hus før skolestart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Asono Beatsounds 256 mb ser phet ut.. Tenkt en del på å kjøpe den selv.. Kjekt å kunne kjøre USB pluggen ut og inn. Det er jo både pluss og minus med innebygget batterier og da.. Om du har AAA batteri så er det jo bare å kjøpe nye batteri uansett hvor du er i verden. Et AAA batteri er btw 7-8 gram :thumbup:

Men JSO'en er jo meget godt utstyrt, med både vanlig lader (220v) og billader. (om dette er med i pakken da ?) Men som tester og andre sine erfaringer med betasound så tror jeg jeg ville ha gått for den.

Endret av royboy
Lenke til kommentar

Takk for svaret! Vel dere har nå en siste dag på å gi meg et hett tips. Kjøper på mandag. Hadde bestemt meg for JOS, men du gjorde meg litt usikker igjen. Jaja, tror da begge er bra, men jeg er enda åpen for tips!

Skal kjøpe en pakke fra komplett inkl. lader og veske. Billader skal jeg tenke på nærmere sommeren (laange bilturer)..

Lenke til kommentar

sto mellom det valget selv og valgte jos'n, kan ikke si jeg har angret et sekund!

utrolig fornøyd! knall bra lyd, mange og bra innstillings muligheter, laaang batterlilevetid! ingen drivere i xp, liten, lett og lekker! :)

som du selv nevnte har jos endel små +'er i forhold til asono'n, eneste minuset med jos'n som jeg har fått med meg var vel det med spesialbatteriet.. men visst du kjøper med den "nødladder'n" til 200 kr eller va det var så er jo det egentlig ikke noe minus lenger!

asono'n er vel 200 kr dyrere uansett, også må du jo da i tillegg kjøpe oppladbart batteri + batterilader..

nei, de er vel knall spillere begge to, du blir sikkert ikke å angre uansett va du velger!

men jeg heier på JoS!

du blir å skjønne hvorfor når du ser den fete innpakninga den kommer i! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...