Notme_notme Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Hjelp en kvinne i nød. Det drypper,fra en liten sprekk. Er det noe jeg kan fikse selv eller må fagfolk kontaktes? Hvem i så tilfelle? :/ Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Om vi snakker om en gulvstående sak med ledning så er det bare en ting å gjøre og det er å kaste den og kjøpe en ny. De er ikke laget for å reppareres og den vil lekke mere etterhvert. Det er lørdag og om du bor litt sentralt rekker du elkjøp eller andre butikker som har ovner for å skaffe en ny i dag. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Ovner som drypper er gjerne mekansik slitte av syklene med oppvarming og avkjøling og dette kan lage hull. Ovnen bør byttes ut. Fagflolk vil nok fortelle deg det samme. Lenke til kommentar
Notme_notme Skrevet 9. november 2019 Forfatter Del Skrevet 9. november 2019 Det er en sånn sentralfyrings-sak det er snakk om, relativt gammel. Har googlet meg grønn og det virker som dette kommer til å koste meg en del :/ Hvis det er "min" feil at det nå er begynt å dryppe Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Ring rørlegger på mandag og gjerne noen du kjenner, vet om og stoler på. Leier du er det ikke usansynlig at det er utleiers ansvar med mindre det er en bulk der det lekker. Er radiatoren en del av ditt hus er det ikke annet å gjøre en å glede seg til regninga på utbedringen kommer. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Det må nok service til på sentralfyringsanlegget. Hørt med huseier ? Lenke til kommentar
Notme_notme Skrevet 9. november 2019 Forfatter Del Skrevet 9. november 2019 Autch, ok ? Tusen takk for svarene ❤️ Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Leie? Eie? Borettslag? Hvis det er borettslag så hør med de før du gjør noe mer, det er kanskje noe de dekker. Lenke til kommentar
Notme_notme Skrevet 9. november 2019 Forfatter Del Skrevet 9. november 2019 Leie? Eie? Borettslag? Hvis det er borettslag så hør med de før du gjør noe mer, det er kanskje noe de dekker. Kan jeg sende deg en pm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå