ilpostino Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 På kjøkkenet og i stuen har jeg downlights og fått litt øynene opp for Philips Hue. Vil jeg kunne bruke Philips Hue GU10 i disse? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Helt greit bare det ikke er dimmer på lampene. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. november 2019 Forfatter Del Skrevet 9. november 2019 Jeg har dimmebryter på veggen så da utgår det vel(?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Bare å bytte dimmeren med en bryter. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 (endret) Erstatt dimmer med en vanlig av/på bryter som nevnt over så ordner det seg. Endret 10. november 2019 av Thor. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Jeg har 3 stk (GU10) i en taklampe som er koblet til dimmer - hvorfor burde jeg ikke det? Har fungert helt fint i årevis. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Jeg har 3 stk (GU10) i en taklampe som er koblet til dimmer - hvorfor burde jeg ikke det? Har fungert helt fint i årevis. Det er vel forskjellige typer dimmere. Fungerer pæren som den skal så hadde jeg ikke brydd meg selv. Min dimmer får hue-pæren til å blinke hele tiden så jeg koblet den på en annen kontakt i nærheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Jeg har 3 stk (GU10) i en taklampe som er koblet til dimmer - hvorfor burde jeg ikke det? Har fungert helt fint i årevis.Har du HUE, eller vanlig halogen eller LED? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Hue. Men googlet det kjapt. Spørs hva slags dimmer man har. Når jeg vrir på dimmeren skjer det absolutt ingenting, det hverken flimrer, lager lyd eller noe som helst. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Hue. Men googlet det kjapt. Spørs hva slags dimmer man har. Når jeg vrir på dimmeren skjer det absolutt ingenting, det hverken flimrer, lager lyd eller noe som helst. Men pærene kan ta skade av det, ettersom de er laget for å fungere på 230v. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå