_Mag_ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 lurer litt på å skaffe meg counter strike til min xbox men det er et par ting jeg lurer på: er det et bra spill? er det et rent militert spill (realistisk) sånn som delta force, ghost recon etc. eller er det mere sånn som rtc wolfenstain etc? Lenke til kommentar
Grums Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Er vel mer som Ghost Recon osv. i og med at det er ganske taktisk og du tåler ikke for mange skudd. Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jo, counter-strike er verdens mest spillte multiplayerspill Men jeg har jo bare prøvd det på pc'n da - da er ikke grafikken noe å skryte av iallfall Men det er ganske morsommt, men anbefaler mus og tastatur Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Counter-Strike på Xbox er som på PC. Du spiller mot BOT'er eller via Live. Teksturene er evig mye bedre på Xbox, pluss at de ulike brettene har fått en rimelig grundig oppusning utseendemessig (mer dill og dall). Dersom du spiller CS på PC, mistenker jeg imidlertid at frustrasjonen over å måtte spille med vanlig kontroller blir stor. Har du derimot bare Xbox, så kan det absolutt være gøy. Tror det imidlertid har størst verdi på Live. Lenke til kommentar
snikka Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Grafikken på CS er utdatert også til Xbox. Rainbow Six 3 er mye bedre på dette punktet. Ellers så er tempoet i CS høyt, noe som ,etter min mening, bidrar til å ta bort litt av det taktiske elementet. Ikke noe mye sniking akkurat. Har testet det bare noen timer, men ble ikke hekta. Synes Rainbow Six 3 er mye bedre. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har spillt CS på PC i ca 3 år og kjøpte det til Xboxen for noen uker siden. Har også RB6 ( et veldig bra spill ), men jeg har ikke spillt det siden jeg fikk CS. Er nå fullstendig hektet på CS, og kontrollen funker faktisk veldig bra, har ikke noe problem å spille med en kontroll, mus og tastatur er selvfølgelig bedre, men det er likt for alle. Synes faktisk det er mer morsomt å spille det på Xbox enn PC. Lenke til kommentar
OleP Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 naboen min har Counter Strike på Xbox, og jeg ble ikke akkuratt imponert.. anbefaler Rainbow Six 3 ihvertfall Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg ble veldig skuffet av CS de første par timene, men etter å ha spillt det en del timer ble jeg hektet. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 CS er og blir kjedelig... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det går ikke an å sammenligne CS med Ghost Recon, Rainbow Six. Jeg synes ikke CS er noe taktisk, lag arbeid. Gjelder bare å drepe fienden fort som mulig å få kills. Delta Force og Ghost Recon er en klasse for seg Lenke til kommentar
kag Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 CS for meg er skyt og drep. Delta Force (fortrinnsvis bhd) er taktikk. Lever meg med andre ord mye lettere inn i bhd. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ghost Recon fikk høyere score enn Ghost Recon: IT i Official Xbox Mag. Hvorfor det egentlig? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 cs er jo mye taktikk, men spørs jo hva du mener med det da, enten sniking rundt osv eller åssen du spiller ellers liksom.. men har bare spillt csp å data veldig mye å aldri på xbox så jeg har vel egentlig liten peiling Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 CS er og blir kjedelig... ja og det har du helt rett i! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 lurer litt på å skaffe meg counter strike til min xbox men det er et par ting jeg lurer på: er det et bra spill? er det et rent militert spill (realistisk) sånn som delta force, ghost recon etc. eller er det mere sånn som rtc wolfenstain etc? er ghost recon realistisk? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 man finner ikke no spill som er realistisk nå for tida!!! det er like taktisk i alle spillene dere nevnte der oppe, spørs hvordan det blir brukt. I cs og sånn er det kanskje mer fart i bevegelsen, men je har aldri likt CS så.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå