mobpedersen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hei. Som dere ser, så er jeg i ferd me å modde kabinettet mitt, og har derfor en masse spørsmål som helst skulle vært svart før jeg begynner. Jeg tenkte på å ha et blått lys i pcen. Og jeg står mellom neon lys å katoder eller UV lys. Hva er forskjellen mellom disse ? Ser at neonlyset er 1,5 meter langt, men er det et sterkt lys eller et svakt ? Er det da bedre å ha 2 x 30 cm med UV lys, som jeg tror er sterkere ? Jeg skal ha et vindu som dekker nesten hele døren min, så lyset burde være sterkt. Takker for alle svar..... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg ville valgt Kald Katode... Veldig sterkt lys... UV-lys er bare gøy hvis du har noe som reagerer med UV-lys i kabinettet.... Jeg er fornøyd med mine 2 blå 30cm katoder Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 gå for katoder, neon er varmere enn katode, og som sagt er uv ikke noe morro hvis det ikke har noe å reagere på... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 forresten... 1,5 meter??? Lenke til kommentar
mobpedersen Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Tja... hvis ikke 150 cm er 1,5 meter, så vet ikke jeg. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBEC1BL Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) en neonwire er da ikke en katode Endret 29. desember 2003 av ElNino Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 neonwire bare gløder og kaster ikke noe særlig lys så vidt jeg har forstått! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Tja... hvis ikke 150 cm er 1,5 meter, så vet ikke jeg. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBEC1BL aha tenkte ikke wire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå