Espen Jansen Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Vi har noen råd før du begir deg ut på vandringen.FEATURE: 8 ting du bør vite før du spiller Death Stranding Lenke til kommentar
GyldeN Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 (endret) 123 Endret 8. november 2019 av GyldeN Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Så ca en tre timer av det i går. Det er sikkert et fint spill for mange men ble for smalt for meg. Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 (endret) Death Stranding-vettreglene. Ikke glem å si fra hvor du går og ta gjerne med en venn på turen Endret 9. november 2019 av Deimos_Anomaly 1 Lenke til kommentar
SLO7H Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Spilte det i 1-2 timer i går. Jeg hater fetch quester og lange cinematics i spill generelt. Men jeg klarte ikke få nok i går. Fordi alt har en spesiell stemning, story synes jeg er ganske unik og jeg har mange spørsmål jeg vil få svar på. Måten ting er "filmet" på i cinematics er også bra. Naturen er noe for seg selv også. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Elsker det jeg har spilt så langt. Helt rått! Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Har over 4 timer nå og enda ikke sikker på at jeg liker det. På den ene siden er jeg råspent på story og hva som skjer der. Skikkelig fascinerende. Og noe av gameplay er morsomt. Så tenker jeg hvorfor skal jeg gidde. Så jeg konkluderer med at i motsetning til de fleste open world spill gidder jeg ikke ekstra missions, bare ploge meg gjennom obligatoriske og da lener jeg meg mer mot at jeg liker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå