SupermannLars Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg liker best 97/98 Me too! Har spilt med Fiorentina mens jeg har vært på hytta i julen, ble halvferdig med sesong fire. Eneste CMNorge.com er/var brukende til er Konkurransene synes jeg. Er alt for dårlig forum, med alt for mange små dritunger, eller hvertfall folk som oppfører seg slik. Var medlem der før, men jeg meldte meg altså ut derfra rundt Mai/Juni tror jeg. Håper bare konkurransene holder like godt nivå som når Harrii hadde dem. Har forresten spilt CM siden 95/96, hvor 97/98 står som det beste CM-spillet ever etter min mening:) Hvis du er interessert i Harii, så har han gått over til Throw-in........ Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg liker best 97/98 Me too! Har spilt med Fiorentina mens jeg har vært på hytta i julen, ble halvferdig med sesong fire. Eneste CMNorge.com er/var brukende til er Konkurransene synes jeg. Er alt for dårlig forum, med alt for mange små dritunger, eller hvertfall folk som oppfører seg slik. Var medlem der før, men jeg meldte meg altså ut derfra rundt Mai/Juni tror jeg. Håper bare konkurransene holder like godt nivå som når Harrii hadde dem. Har forresten spilt CM siden 95/96, hvor 97/98 står som det beste CM-spillet ever etter min mening:) Hvis du er interessert i Harii, så har han gått over til Throw-in........ Lager han konkurranser der også? Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Spiller CM4 og besøker cmnorge en gang i blant. Kanke si at jeg ble så imponert av CM4 Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 CM03/04 er mye bedre enn CM 4. Alle Bugg`s fjernet, samt at de har fått pusset på det som trengtes.. (Ikke minst Treningen!!!!) Anbefalles sterk selv om du ikke likte CM 4. Som sagt et mye bedre spill.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 CM03/04 er mye bedre enn CM 4. Alle Bugg`s fjernet, samt at de har fått pusset på det som trengtes.. (Ikke minst Treningen!!!!) Anbefalles sterk selv om du ikke likte CM 4. Som sagt et mye bedre spill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå