Playmaster Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg har fått CM03/04 til jul og jeg har hatt svært god bekjentskap til spillserien,men hvor mange på forumet her spiller det og hvor mange er et som er medlem av www.cmnorge.com ? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg spiller (fikk til jul).. Å jeg er medlem av cmnorge... Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Hvis dere er medlem av cmnorge,hva er nicket deres?Mitt er ihvertfall KIL Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hvis dere er medlem av cmnorge,hva er nicket deres?Mitt er ihvertfall KIL KIL?!!? Som i : Kongsvinger Idretts Lag??? Isåfall ----> LENGE LEVE Og for å gå til til Topic: Så har jeg spillt CM serien siden versjon 1 som kom i 94 (????) Eller noe sånnt og har vært med på ALLE versjonene.. HeHe.. "Lett henkta" Spiller for tiden 03/04 og har gjort det siden november.. Knallspill!! Er dog ikke melem av CMnorge da.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg spiller det også, trist at det er det siste spillet Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 siste cm spillet i hvert fall, de som utviklet det kommer nok til å lage et nytt manager spill under et annet navn.. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 siste cm spillet i hvert fall, de som utviklet det kommer nok til å lage et nytt manager spill under et annet navn.. Stemmer det! Tragisk, men sant..På en annen side: Dette gir jo utviklerne en mulighet til å begynne helt på Scratch og prøve noe litt nytt.. Vet ikke helt om dette er positivt eller negativt. Men kan jo hende vi vil få noe ennå større og bedre fra den kanten senere.. Hvem vet. Det er uannsett en grunn til å feire både jul og nyttår med sørgebånd at det ikke kommer fler Championship Manager spill fremover. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Skulle veeeeldig gjerne hatt det..... No money, no funny....... Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 siste cm spillet i hvert fall, de som utviklet det kommer nok til å lage et nytt manager spill under et annet navn.. Nytt managerspill....? Hvordan da? Fotball, eller en helt ny sportsgren......? Ingen manager spill vil slå cm uansett, men jaja. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 siste cm spillet i hvert fall, de som utviklet det kommer nok til å lage et nytt manager spill under et annet navn.. Stemmer det! Tragisk, men sant..På en annen side: Dette gir jo utviklerne en mulighet til å begynne helt på Scratch og prøve noe litt nytt.. Vet ikke helt om dette er positivt eller negativt. Hvis du ser på CM4 så var det etter min mening en katastrofe, de begynte helt på scratch - noe de etterpå sa aldri skulle skje igjen. Jeg tror aldri jeg har blitt så skuffa over et spill, det hadde mista all spillbarhet pga uttallige bugs. Inntill jeg har prøvd CM 03/04, som jeg har hørt mye bra om, holder jeg meg til CM01/02. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg har hørt om CM01/02 og at det skal være et av de beste i CM serien Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Og for å gå til til Topic: Så har jeg spillt CM serien siden versjon 1 som kom i 94 (????) Eller noe sånnt og har vært med på ALLE versjonene.. HeHe.. "Lett henkta" Det kom i 93 Lenke til kommentar
OleP Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 jeg anbefaler dere som spiller cm til å join kanalen #CMNorge på Undernet, IRC. mIRC får du lastet ned på www.mirc.com Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg spiller det og. CM-serien er genial Særlig 96/97 var en klassiker jeg spilte mye. Men nå spiller jeg altså 03/04. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg liker best 97/98 Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg spiller det også, trist at det er det siste spillet Det er ikke siste spillet, de må bare bytte navn. Det er vel Sigames og Edios som lagde CM spillene. De går vær sin vei. Tror Edios skal lage et nytt manager spill. Sigames for beholde spillet, men ikke navnet Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg vet om et godt navn til SIgames nye manager spill...SI Manager! Har vært diskutert på CMnorge og jeg synes det navnet her er det beste Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg liker best 97/98 Me too! Har spilt med Fiorentina mens jeg har vært på hytta i julen, ble halvferdig med sesong fire. Eneste CMNorge.com er/var brukende til er Konkurransene synes jeg. Er alt for dårlig forum, med alt for mange små dritunger, eller hvertfall folk som oppfører seg slik. Var medlem der før, men jeg meldte meg altså ut derfra rundt Mai/Juni tror jeg. Håper bare konkurransene holder like godt nivå som når Harrii hadde dem. Har forresten spilt CM siden 95/96, hvor 97/98 står som det beste CM-spillet ever etter min mening:) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Mange timer med CM moro. Ikke medlem av cmnorge ennå. Men jeg tror ikke at det kommer til å bli så mange forandringer når det "nye" cm kommer. Edios eier jo bare navnet og SI sitter på rettighetene på spill koden, så jeg regner og håper at SI fortsetter med den CM vi har i dag, bare under et nytt navn . Det blir vel bra håper jeg, hvis ikke så har jeg et par tidligere versjoner av spillet liggende. Edit: Medlem nå samme brukernavn selvfølgelig Endret 28. desember 2003 av MU26599 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå