Chrst Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 hoppla, Hva slags verktøy bruker jeg til å skjære i kabinettet slik at jeg får plass til plexiglass? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Går forresten fint med rotterumpe med metallblad.... (de brekker veldig lett men) Lenke til kommentar
Chrst Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 rotterumpe? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 stikksag............ Lenke til kommentar
Chrst Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 thx,okey.. er det vanskelig? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 nei men med stikksag blir det en ganske stygg kant (i plexi blir det fint) men du kan jo prøve med en som har låg fart, kansje det blir ifnt Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 thx,okey.. er det vanskelig? Med "nibleren" er det hvertfall ikke vannskelig Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Stikksag er lett egentlig, men kanten blir stygg. Bruker du gummilist så har det lite å si. Skal du ikek ha gummilist bør du finne på noe annet. Clas selger forresten en dremel etterligning så 199 med trinnløs fart. Kjøpe en sånn til papa til jul, men har ike testet den enda. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Tja. fil :???: Førs stikksag , fil ut kantene med en passende metallfil! -skulle ikke bli noe å utsette på det "! LOZER ;-) Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 filing er døden... kjedelig... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Stikksag er lett egentlig, men kanten blir stygg. Bruker du gummilist så har det lite å si. Skal du ikek ha gummilist bør du finne på noe annet. Clas selger forresten en dremel etterligning så 199 med trinnløs fart. Kjøpe en sånn til papa til jul, men har ike testet den enda. kjøpte meg en slik en i dag jeg, brukte 3 slike ting til å kutte i kabinettet med og kom ca. 5 cm i rundingen (hullet), ikke av at de knakk men at de ble slitt ut, de ble bare mindre og mindre.... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Må kjøpe kvalitets-greier frampå, dvs diamant sak. De skal holde mye lenger enn pappskivene som fulgte med Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Stikksag til den grove kuttingen og så dremel til å lage det fint etterpå. Det er iallefall mitt tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå