[-GoMp-] Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hei og god jul! JEG er litt irritert. Jeg skulle nå i sta sette noen av mine nye DVD'er i maskina og se på dem. Intervideo WinDVD 4 klikka. Bare fikk sånn standard xp-error, og rapportering. Hjalp ikke å kjøre Norton's One button Checkup. Problemet var liksom at den ikke ville starte engang. Prøvde med VideoLan og da fikk jeg spilt av en liten intro på en DVD, så klikka den også. Prøvde flere DVD'er, som har funka før på denne maskina. Jeg har installert(selvfølgelig) WinDVD4, samt K-lite codecpack(versjon 220) hvis den er relevant... Nyeste skjermdrivere og rimelig nye lydkort-drivere. Hjelp? Noen som vet hva som kan være galt? Trenger hjelp! takk:) Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Beklager hvis det er for lite info i dette innlegget... bare å spørre spesifikt så skal jeg svare så godt jeg kan. Er bare så oppgitt over PC'en nå, klarer ikke å komme på mer relevant å skrive. Kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 ikke tving meg til å bumpe da eller hva det heter Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Fjern noen av codec'ene, en for en og se om det hjelper. Begynn med kazaalite codecpakken. Har du flere programmer for å spille av DVD? Skulle ikke tro at det har noe å si, men skader ikke å sjekke. Mulig konflikt. Lykke til Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg prøvde det nå, takk for tipset! Men samme problemet oppstår... Men jeg kom på noe...er det sånn at det ikke er 'lov' til å se DVD på datan sin? Har Microsoft hatt en hotfix på windows utpdate som sperrer for dette på noe slags vis? Hva heter i så fall den hotfiksen?(nummeret). Lenke til kommentar
adawen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Minner om at bumping ikke er tillat (§8 i retningslinjene). Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg