Gå til innhold

logitech mx 700

Anbefalte innlegg

Har installert logitech mx 700 og har aldri vært mer fornøyd i mitt liv, men hvordan fjerner jeg den infoen på skjermen som dukker opp når jeg bruker capslocken? Det står "caps lock på" og "caps lock av" når jeg bruker den.

Beklager hvis jeg åpner for mange tråder med små "tulleting". Det hadde kanskje vært bedre om jeg hadde en egen "stinetråd" eller noe på off topic, siden jeg lurer på noen småting hver eneste dag

Fortsatt god jul :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det dere svarte på var til keyboardet, hun lurte på musa.

Du må inn i setupen til musa, ligger ved siden av klokka, eller under Start-->alle programmer hvis du har lagt den der.

Hvis du har XP, kan du egentlig bare avinstallere driveren som fulgte med musa, den funker like bra uten, og du slipper ett ekstra program. Jeg har det slik, med den samme musa, det eneste som ikke funker er alt-Tab knappen øverst på musa, nummer 2 fra hjulet, men jeg bruker aldri den allikevell.

Lenke til kommentar
Har installert logitech mx 700 og har aldri vært mer fornøyd i mitt liv, men hvordan fjerner jeg den infoen på skjermen som dukker opp når jeg bruker capslocken? Det står "caps lock på" og "caps lock av" når jeg bruker den.

Virker på meg som hun har den pakken med tastatur og mus (samme som meg).

Og at de grønne tekstene som kommer på skjermen når du trykker på Caps Lock og slikt er irriterende for henne, og at hun vil ha dem vekk.

Da følger hun den oppskirften jeg gav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...