Taurean Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Jeg har mange mapper på den verktøy-linja i nettleseren, med sikkert hundrevis av lagrede faner og diverse nettsider av alle slag. Hvis jeg kjøper meg ny pc, finnes det noen måte å flytte disse over til den nye pc'en, eventuelt nettleseren på den nye pc'en? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 (endret) om du bruker chrome så er det da bare å logge inn med google kontoen i chrome og lagre alt , sjekk innstilinger osv i chrome ? Samme med firefox sku jeg tro (med firefox konto) så blir diverse info fra nettleserne synka ned til ny pc (såfremt du logger inn i nettlesern i ny pc) Endret 7. november 2019 av spetter 1 Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Du kan også fint lagre alle fanene som bokmerker. Åpner da bokmerkemenyen, finner alle lagrede (må evt lagre alle faner som bokmerker først). Bruk import/export-funksjonen. Lagrer en fil med dem på. Overfører denne til ny pc. Importerer gitte fil. Åpner alle bokmerker i firefox på nye pcen. slik jeg gjorde det da jeg byttet pc for en måneds tid siden. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Er det bokmerkelinjen det er snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå