Gaea Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Kan noen opplyse meg om hva en IRC er? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 (endret) Kan noen opplyse meg om hva en IRC er? Internet Relay Chat. Det er en protokoll som brukes for å kommunisere mellom flere personer. Det funker i grunnen slik som messenger nå fungerer. Du begynner som regel med å finne en gruppe du vil chatte med også kan du chatte med individuelle. Litt sånn som snapp og i grunnen. IRC har vært en del av internett siden det kom, og er den eldste formen for kommunikasjon pr tekst som jeg vet om på PCer. Kom å join oss der, så trenger du ikke å kjede deg når forumet er nede imorgen. Endret 11. november 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Internet Relay Chat. Det er en protokoll som brukes for å kommunisere mellom flere personer. Det funker i grunnen slik som messenger nå fungerer. Du begynner som regel med å finne en gruppe du vil chatte med også kan du chatte med individuelle. Litt sånn som snapp og i grunnen. IRC har vært en del av internett siden det kom, og er den eldste formen for kommunikasjon pr tekst som jeg vet om på PCer. Kom å join oss der, så trenger du ikke å kjede deg når forumet er nede imorgen. Takk for oppklaring. Får se hva jeg rekker imorgen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. november 2019 Forfatter Del Skrevet 12. november 2019 (endret) test Endret 18. januar 2020 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå