snorri Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg kan som sagt hverken søke eller laste noe ned på DC++. Kommer bare connection timeout om jeg forsøker å laste ned file list hos noen. Og når jeg søker, så kommer det ingenting, selv på søkeord som burde få frem en del svar. Har ingen andre problemer med nedlasting i noe annet problem, og dette har pågått noen dager nå... Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Fury Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Prøv og sett deg i passive mode... File - Settings: Passive Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Sitter du bak en router eller firewall? Da må du åpne eller mappe port 412 (TCP og UDP) riktig. Unngå passive mode så langt det er mulig! Lenke til kommentar
LSI Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hvis du har Pentium4 m/HT, må du slå av HT for at DC skal virke..... Ellers er det bare router-instillinger du på fikse på.... Lenke til kommentar
the_blade Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 hardet samme prolemet selv, men skjønner ikke hvordan man gjør noen av tingene ovenfor her, kan noen forklare nærmere? Lenke til kommentar
snorri Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Sitter du bak en router eller firewall? Da må du åpne eller mappe port 412 (TCP og UDP) riktig. Har forsøkt med passive, og det funker. Men du sier at jeg bør unngå det? Og hvordan åpner eller mapper jeg port 412? Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det har sannsynligvis med dine politiske holdninger å gjøre. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Du må nok åpne en port hvis du skal være i Active. Noe jeg anbefaler. Skriv inn ip adressen din og port nr i feltet ved Active i dc++ options menu. Kan bruke hvilken som helst port. Men du må åpne den først i din ruter. Hvordan ruter har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå