Knudsen12345 Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Hei jeg sliter med økonomien min og er nød til å finne en ekstra jobb ekler ekstra in tekt så fort som mulig. Tenkt å finne en små jobb som jeg kan jobbe hjemmefra siden jeg har en fast job og tre små barn, men det er ikke enkelt. Tenkt å finne noe jeg kan gjøre på nett men fant ikke noe som kan garantere noe fast inntekt. Derfor vurderer jeg å finne noe med små investering og noe der man ikke tr3nger store kompetanse, noe enkekt som kan læres fort. Lurer på om dere har noe forslag for små jobber, gjerne nettbasert med eller uten investering. Tusrn takk Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 På generelt grunnlag så vil eg påstå at internett er eit dårleg utgangspunkt. Typisk betalar slike jobbar svært lite då det er mange om beinet, og særleg dersom jobben også kan utførast av utlendingar med heilt anna lønnsnivå. Dersom du har dårleg økonomi så er det heller ikkje særleg lurt å gå for investering, for å kunne få særleg med inntekt på å investere så må du ta risiko, noke som vil belaste økonomien din. Det ligg også litt i sakens natur at dersom du skal investere så må du ha pengar å investere. Kor store innteketer er det du treng? Vil strøjobbar være tilstrekkeleg? Småjobbar som du utfører for privatpersonar er skattefritt dersom du tener mindre enn 1000 kr i året frå kvar enkelt, og 6000 kr i året dersom du utfører jobben i eller ved bustaden til den du jobbar for. Du kan f.eks. ta på deg å måke snø, klippe plen, vaske og liknande jobbar for naboar og liknande og då få betalt opp til 6000 kr samla sett i året frå kvar nabo utan at det er skattepliktig for deg eller at naboen må oppgi dette på skattemeldinga. Merk at det kan utløyse skatteplikt for deg dersom det blir så stort omfang av småjobbane at det er å ansjå som å drive verksemd. Typisk vil mange eldre være villige til å betale litt for å få hjelp til å vaske huset, skifte lyspærer, gjere småinnkjøp og liknande dersom dei f.eks. er dårlege til beins. Har du sertifikat? I så tilfelle kan du ta på deg diverse transportoppdrag. Den ryddigaste måten å få garantert og fast inntekt er ved å ta deg ein ekstrajobb, som f.eks. å jobbe nokre timar på butikk i helgene eller liknande. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Vurdert dyrepassing? Ha en katt/annet hjemme hos seg og/eller besøke folk i nabolaget som trenger noen som ser til katten/annet når de er borte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Det er dessverre ganske vanskelig å tjene penger på nettet fort. Hvis du søker på nettet vil du se forslag som "start en blogg" eller "skriv og publiser en ebok" - To helt ulogiske forslag. Hvis du trenger "raske" penger og ikke har alt for mye tid til overs: Lei ut bilen på nabobil Lei ut bolig/rom på airbnb Selg ting du ikke har bruk for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå