Tollef Jahren Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Det har kommet et nytt kort som støtter udma133, men det er billigere. Er det bedre?? Lenke til kommentar
123453 Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 (endret) *.*.* Endret 6. november 2008 av 123453 Lenke til kommentar
NiceGuy Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: On 2002-03-05 18:13, Tollef Jahren skrev:Det har kommet et nytt kort som støtter udma133, men det er billigere. Er det bedre?? Jeg bruker samme kort som deg, og har ikke hatt noen problemer med det.. Kjøp heller en bedre/ny prosessor og vifte om du absolutt MÅ kjøpe noe Det er jo en bra maskin du har da, og hvilken bedre effekt er du ute etter på nytt HK :?: Kommer lite frem av din første melding.. Lenke til kommentar
Tollef Jahren Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg har hatt 2 msi kort og begge har det vært feil med, nå vil jeg har et stabilt HK, men jeg må kjøpe det fra Tech. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Har dere noen gang sett aopen først ute med hovedkort, nei. Det er fordi de venter og lager heller super stabile kort, jeg har hatt 2 Aopen hovedkort og de har vært utrolig bra. Har en kamereat som hadde helt lik pc som meg bare at han ikke hadde Aopen hovedkort, min pc var mye, mye mere stabil. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Aopen kortene er snadder de ja. Hadde veldig lyst på AK77-R men PS fikk de ikke inn fort nok så jeg tok et Msi pro2 266 som seff var ustabilt og jævlig.. Endte opp med Dual Asus kort istedet. Funker som satan nu ihvertfall.. Må bare få meg en prosessor til så blir det enda bedre :razz: Lenke til kommentar
grapz Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Asus lager veldigt bra kort. Har aldri hatt problemer med noen av mine. Epoxy er også et godt alternativ. Lenke til kommentar
Tollef Jahren Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 Vet dere om Aopen/Asus kortene er fine å overklokke med? Hvilket bør jeg velge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå