UnderSolen Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Heisann, Har to platespillere liggende som vi tenkte å få i bruk. Ser ikke ut som at noen av de har innebygget RIIA forsterker. Kan noen anbefale en grei forsterker med integrert RIIA? Helst med Bluetooth og ikke over 3.000. Lenke til kommentar
UnderSolen Skrevet 6. november 2019 Forfatter Del Skrevet 6. november 2019 Bilde av nr 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Her ser du hva HIFI-klubben har av slike forsterkere iallefall. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Forsterker med RIAA inngang og BT til under 3000,- da har du ikke mange valgalternativer tror jeg. Finn er vel det beste steder å lete da vil jeg tro. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Har du høyttalere? For hvis du ikke har det, kan kanskje Klipsch the Sixes være et alternativ. Vesentlig over budsjettet, men da får du høyttalere inkludert. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Har to platespillere liggende som vi tenkte å få i bruk. Bare en liten tanke før du bruker penger på forsterker: Har du sjekket at platespillerne fungerer? Dette er relativt gamle saker, og det hender at det er dårlige drivreimer og mekanikk som ikke fungere helt lenger hvis de har stått lenge ubrukt. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 En grundig sjekk er definitivt lurt før man handler noe som helst. Ellers tror jeg en integrert forsterker med RIIA til 3000 blir vanskelig å oppdrive om man har lyst på noe som duger sånn noenlunde greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå