Sir Zu Zwat Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg bruker include...Har nå ei filmregister over filmer jeg har sett. Det skal etter hvert bli tekst til noen av filmene. Små anmeldelser på en måte. Det blir tungvint å ha en include-fil til hver av disse filene.... Har noen eit godt forslag? Mvh. Ole Martin LINK --> www.ompet.net <-- LINK Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Du kunne faktisk brukt cutenews og konfigurert oppsettet på en måte. Ulempen da er at det ikke blir alfabetisk og ikke i kategorier. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg har et script til Filmanmeldelser, skal se om jeg kan finne det igjen, dette deler det opp i kategorier o.l. DanielP Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Åssen i svarte kommer du på alle filmene du har sett..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Åssen i svarte kommer du på alle filmene du har sett..? Skriver ned etter hvert...? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Åssen i svarte kommer du på alle filmene du har sett..? hvorfor er du alltid en av de første til å gå off-topic? ' back on topic. du kan jo bare lage en liten fil med bare teksten til anmeldelsen inni. Denne kan du få til å åpne seg i et popup vindu når det trykkes på linken.. er en løsning, om DanielP ikke skulle finne scriptet sitt Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Åssen i svarte kommer du på alle filmene du har sett..? Jeg skriver ikke ned etter hvert, nei... Jeg bare husker tilbake i tid! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Åssen i svarte kommer du på alle filmene du har sett..? hvorfor er du alltid en av de første til å gå off-topic? ' back on topic. du kan jo bare lage en liten fil med bare teksten til anmeldelsen inni. Denne kan du få til å åpne seg i et popup vindu når det trykkes på linken.. er en løsning, om DanielP ikke skulle finne scriptet sitt Ja....Takk! EDIT: Har bestemt meg for å ha vanlige html filer som kommer som popup når du trykker på filmen. Men er det noen kode som gjør at du kan ha en link som lukker popupen/vinduet??? Endret 27. desember 2003 av omiro Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Et godt alternativ er å lære seg mysql, og putte hver film med tilsvarende verdier inn i en database. På den måten har du mange sorteringsmuligheter når du skal skrive ut filmlista. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hva med XML, da? Sett på alternativene det gir? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har bestemt meg for å ha vanlige html filer som kommer som popup når du trykker på filmen. Men er det noen kode som gjør at du kan ha en link som lukker popupen/vinduet??? Link til javascript:window.close() Det burde funke Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Skal du lukke det fra vinduet som åpnet det så bruker du javascript:[navnet til vinduet].close() Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg stemmer for XML. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Skal du lukke det fra vinduet som åpnet det så bruker du javascript:[navnet til vinduet].close() Kan du gi fullstendig link? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Skal du lukke det fra vinduet som åpnet det så bruker du javascript:[navnet til vinduet].close() Kan du gi fullstendig link? Åssn skal han kunne vite (selv om han vet mye) hva du har tenkt å name vinduet ditt? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Åssn skal han kunne vite (selv om han vet mye) hva du har tenkt å name vinduet ditt? Han kunne vel ha tatt eit eksempel? Det skal vel vere noe mer enn javascript:[kontakt.html].close() ....om jeg ikke tar heilt feil! Skal vel vere noe <a href=""> greier inni bilder i å med at det skal være ein klikkbar link... Dere forstår tankegangen min? Mvh. Ole Martin Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 <a href="javascript:window.close()">Close Window</a> ? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 <a href="javascript:window.close()">Close Window</a> ? Det er bare vanlig vinduslukking. enden mener når du skal lukke vinduet fra samme vindu du åpnet det fra. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Dette er misbruk av <a>. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 hehe.. enig med satyrium der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå