piecreator Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 (endret) Hei, har internett fra altibox og FMG hjemmesentral.(Viken Fiber) Prøver og åpne port for ytorrent så jeg får høyere opplastningspeed, men får det ikke til.. Har åpnet bort inne på Min Side på altibox no. med ipadressen jeg fant på CMD - Ipconfig. og lagt denne inn på ytorrent. får grønt icon der, men når jeg trykker test så sier den port ikke er åpnet. Også gått på Kontrollpanel, brannmur, avansert og åpnet samme porten der. Fremdeles ikke åpnet.... Noen som har noen tips? Har 500/500 linje og later opp med 0.1kb/s - 10kb/s. Bruker kabel rett fra sentralen til pcen Endret 6. november 2019 av piecreator Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Normalt er det deling som er problemet når man har en stengt port, altså at ikke alle får koblet til. Er du sikker på at det ikke er mangel på seeders som er problemet f.eks.? Kan du legge ut screenshot av oppsett i Altibox, Windows Firewall og uTorrent? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå