lovemachine Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Er det noen som har gode/dårlige erfaringer med ulike typer hd? Har tenkt å kjøpe en disk på ca. 200 gig, og har sett på WD. Noen erfaringer med denne? Hvor mye har tempen på disken å si i en X-box? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Sjekk forumet på xbox-scene, alle disker skal i teorien gå, men noen som er litt vanskelig.. Gå for 5400 RPM, stillere og kjøligere og boxen greier ikke å utnytte raskere disk. Min Samsung, se sig, er svært populær.. Lenke til kommentar
Psycho#01 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg har en WD disk i xbox'en min, funker som ****** det.... 120 gb, 7200 rpm, bråker litt men.... mer enn pc'en... menmen... Ikke no problem med WD, gå for den du Lenke til kommentar
lovemachine Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Sjekk forumet på xbox-scene, alle disker skal i teorien gå, men noen som er litt vanskelig.. Gå for 5400 RPM, stillere og kjøligere og boxen greier ikke å utnytte raskere disk. Min Samsung, se sig, er svært populær.. Svært få om noen som har hastighet på 5400 etter som jeg ser på prisguiden . Er også redd for at at 120/160G blir fort litt lite når jeg skal ha på spill,film,bilder og musikk (vil jo ha mulighet til å utnytte den fullt ut når en først er igang). Tenkte derfor på en på ca.200G, siden de nå er nede i ca. 1300kr. Hvordan er mulighetene for å montere inn en kjølevifte for å eventuelt senke tempen? Er det noen som har prøvt det? Er det plass og strømuttak til noe sånt? Eller blir ikke diskene så varme at det er noe å tenke på? Ser på kommentarene i prisguiden at det er noen som reagerer på temmelig høy temp på diskene(eneste disken som ble kommentert som kjølig var WD), og vil nødig miste mine bits og bytes etter en snau måned pga. overoppheta disk Endret 27. desember 2003 av lovemachine Lenke til kommentar
Psycho#01 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har foreløpig ikke hørt om noen som har fått overoppheta disk i xbox'en sin... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Tempraturen fra disk vil aldri bli noe problem i Xbox'en. Den takler fint 300GB disk også, så mulighetene er store med Xbox Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hørte at xboxen bare klarte 120gb, ikke høyere.??? Går det ann å putte inn en HD over 120gb????? Lenke til kommentar
OleP Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 hmm, jeg kunne få kjøpe en HD på 90gb til 900kr (til xbox). er det rimelig? Lenke til kommentar
mago Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Med bios som er patchet med LBA 48 hack går det fint å putte i en 300gb maxtor 5400 rpm disk. http://www.maxtor.com/en/products/ata/ente...ne_ii/index.htm selv tror jeg 5400rpm disker varer lengre pga. mindre varmgang/slitasje i lagerne i diskene Lenke til kommentar
fAight Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 sorry for offtopic: Går det an å få kjøpt ferdig modifisert Xbox, i så fall hvor? Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 hmm, jeg kunne få kjøpe en HD på 90gb til 900kr (til xbox). er det rimelig? Rimlig? Det er jo blodpris!! Jeg kjøpte min 120hd med 8mb catche (tror ikke catchen har noe å si på xbox) , krysett kabel for 950 inkl. transport. Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 sorry for offtopic: Går det an å få kjøpt ferdig modifisert Xbox, i så fall hvor? tror du skal finne noen på qxl Lenke til kommentar
lovemachine Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Bestilte en på 200gig fra WD. 1399 på Komplett. Håper jeg blir fornøyd med den. Skal ihvertfall være plass nok for en liten stund. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 hmm, jeg kunne få kjøpe en HD på 90gb til 900kr (til xbox). er det rimelig? Rimlig? Det er jo blodpris!! Jeg kjøpte min 120hd med 8mb catche (tror ikke catchen har noe å si på xbox) , krysett kabel for 950 inkl. transport. Tror 8 MB cache gjør at det blir "litt" småvarmt i xbox-en. Er ihvertfall det jeg har hørt... Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 hmm, jeg kunne få kjøpe en HD på 90gb til 900kr (til xbox). er det rimelig? Rimlig? Det er jo blodpris!! Jeg kjøpte min 120hd med 8mb catche (tror ikke catchen har noe å si på xbox) , krysett kabel for 950 inkl. transport. Tror 8 MB cache gjør at det blir "litt" småvarmt i xbox-en. Er ihvertfall det jeg har hørt... jo kan gått hende det. Men, tror ikke det har så mye å si om det blir et par grader varmere i boksen når den fremdeles kjører fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå