CharlesJS Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 (endret) Heisann. Fruen sin Iphone fikk skjermen sin knust og når hu startet den opp igjen så har skjermen levd sitt egent liv, Dette har ført mest sansynligvis til at den har trykket feil passord for mange ganger og det står nå Iphone er deaktivert - Koble til Itunes. Jeg har byttet skjerm på den men når jeg kobler til itunes skjer det ingengting. og den datan hun satt opp itunes med når hun fikk den har blitt formatert. iphone klingeltone Er det noen måte dette går ann å fikse ? vi kommer inn på appleid på nettet og icloud. ( men hun har jo selfølgelig ikke sikkerhetskopiert telefonen ) så det som er at hun har fått seg ny telefon men ønsker å beholde bildene sine og det hun hadde på den gamle telefonen Endret 17. juni 2020 av CharlesJS Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Prøv en annen kabel, en del ladekabler har ikke data-tilkobling. Se etter om det er lo i ladeporten med å bruke en tannpirker eller lignende. Dessverre er det høyst sannsynlig at alle dataene allerede er tapt, Apple er veldig flinke til å aktivere sikkerhetsfunksjoner uten å spørre brukerne sine. 1 Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Prøv en annen kabel, en del ladekabler har ikke data-tilkobling. Se etter om det er lo i ladeporten med å bruke en tannpirker eller lignende. Dessverre er det høyst sannsynlig at alle dataene allerede er tapt, Apple er veldig flinke til å aktivere sikkerhetsfunksjoner uten å spørre brukerne sine. De er også flinke til å aktivere sikkerhetskopiering som noen av en eller annen merkelig grunn velger å skru av Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Har du iPhone som er koblet til iCloud så har du automatisk backup av tlf. Men som alt mulig på en smarttelefon så må det jo aktiveres. Ellers ta en tur til en Apple butikk eller Elkjøp osv. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 De er også flinke til å aktivere sikkerhetskopiering som noen av en eller annen merkelig grunn velger å skru av iCloud sikkerhetskopierer opp til 5GB, etter det må du aktivere betaling for det. Mange har ikke lagt inn kredittkort på sin AppleID, og da må dette også legges inn før de får fortsette sikkerhetskopiering. Totalt sett er prosessen rimelig kronglete for 99% av befolkningen, de får angst om det er noe nytt å sette seg inn i. En forbløffende mengde mennesker mellom 18 og 40 kan ikke en gang sitt eget AppleID-passord, det eneste som er overraskende med denne tråden er at den er på dette forumet. 3 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 De er også flinke til å aktivere sikkerhetskopiering som noen av en eller annen merkelig grunn velger å skru av Aktivering uten brukers samtykke? jøsS Lenke til kommentar
minim Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Aktivering uten brukers samtykke? jøsS Så klart med samtykke. Du trykker deg vel ikke forbi TOS/EULA og alt mulig av sånne 300siders dokumenter der alt man godkjenner står skrevet uten å lese det vel? 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Så klart med samtykke. Du trykker deg vel ikke forbi TOS/EULA og alt mulig av sånne 300siders dokumenter der alt man godkjenner står skrevet uten å lese det vel? Stemmer. Apple baker jo alt mulig rart inn der Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Noen av oss som har gått fra Sumsang til Apple, snart 4 år siden, vet hva vi holder på med. Men ikke alle som har en iPhone gjør det. Dessverre. There is no such thing as a free lunch. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå