mambo` Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Videopptakene til SX1, har de også en sperre på 9 sek? slik som på N6600. Håper virkelig ikke det, blir dødsirritert hvergang jeg skal filme noe med 6600... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) tror den har den sperren veit ikke, men en sperren er satt der fordi at man skal kunne sende video-klipp som mms!!! Men man kan laste ned programmer som gjør at du kan filme lengere! Endret 26. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Videopptakene til SX1, har de også en sperre på 9 sek? slik som på N6600.Håper virkelig ikke det, blir dødsirritert hvergang jeg skal filme noe med 6600... den har ikke sperre. eller rettere sagt, den har sperre man kan slå av og på Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Er det med lyd også? Jeg mener kan man filme lenge med lyd? Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 off topic: men sitter å venter på lille postman pat for å få den lappen om at man kan gå på postkontoret å hente "my precious" Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 trenger ikke den lappen... bare pakke nummeret pakkene kommer til postkontorene klokken 8 om morgenen men sx1...sweeet telefon kan hente ned masse åprogramer til den Lenke til kommentar
Victorious Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Er det med lyd også? Jeg mener kan man filme lenge med lyd? Jepp. Det er med lyd! Genial telefon. Off topic: Eirikd: Har du noen tips om bra sider med programmer til sjefsmobilen? Spill, osv.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har du noen tips om bra sider med programmer til sjefsmobilen? Spill, osv.. håper jeg også får lov til å svare. sjekk ut www.my-symbian.com og www.handango.com .. masse bra der ja Lenke til kommentar
Victorious Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Takk for kjapt svar. Har du testa noe derfra? Noe du anbefaler? Alt funker til SX1 så lenge jeg velger Series 60? Regner med at du har peil, virker i hvertfall sånn når det gjelder valg av mobil. hehe Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Euology. Det er sperre på lydopptakene med ett minutt men tror man kan laste ned program for å fjerne sperren Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Har du testa noe derfra? Noe du anbefaler? Alt funker til SX1 så lenge jeg velger Series 60? Hmm, har egentlig ikke prøvd så veldig mange hittil. Men prøvde jo endel til 6600, og det er jo det samme. Av spill hadde jeg der StackUp (tetris) og Little Red ridin da hood. Av programmer hadde jeg Total Ir Remote, IM+, SelecQ (eller no sånt) Filemanager Edit: Glemte å si, de aller fleste programmene til Series 60 funker på SX1, med unntak av noen få som bruker en ting som er spesiellt med akkurat en mobil, f.eks. kameraet. Endret 27. desember 2003 av arehei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Går det å sende et video opptak til en SE t610? Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 litt av noen off-topic her du Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Videopptakene til SX1, har de også en sperre på 9 sek? slik som på N6600.Håper virkelig ikke det, blir dødsirritert hvergang jeg skal filme noe med 6600... 6600 har en sperre sånn at d går å sende; men pointet er at du kan få programmer som slår av dette; og vips kan du filme hele dagen lang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå