akelbo Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Fersk stillingsannonse fra Guerrilla antyder at oppfølgeren er underveis.Nye rykter om Horizon Zero Dawn 2 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Det kan bli gama! Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Tittel: New Dawn 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Også snakk om en PSVR versjon. https://www.vrfocus.com/2019/10/vr-version-of-horizon-zero-dawn-rumoured-for-playstation-vr/ Lenke til kommentar
Cyberfictional Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Det første spillet var fantastisk. Likte det veldig godt. Ser frem til en potensiell oppfølger til spillet. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Syns EGENTLIG ikke spillet var helt sykt bra. Det var en pen og OK opplevelse. Men jeg ble aldri bergtatt altså. Det måtte en to-tre forsøk til for at jeg orket å spille igjennom. Har DLC til god enda, den skal jeg prøve meg på igjen etter at open-world suget melder seg igjen. Er helt METT etter RDR2 enda Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Jeg kjøpte PS4 Pro kun for å spille Horizon Zero Dawn, og jeg kjøper lett PS5 for Zero Dawn 2 Uten tvil det beste spillet jeg har spilt. 2 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Spennende nyheter, likte det første veldig godt 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Likte det første spillet greit, selv om det kanskje ble opplevd som skuffende ettersom jeg spilte Breath of the Wild ikke så lenge før - et spill som tok open world og utforskning til nye høyder for min del. Horizon føltes derfor litt gammeldags på noen måter. Hadde dette kommet før Zelda ville jeg muligens likt det bedre. Grafikken, cutscenes og universet var veldig bra da, så det er alle muligheter for en solid oppfølger! Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Syntes alltid det så pussig ut å jakte roboter med pil og bue hvis man var et "steinaldermenneske".. Burde vel kanskje prioritere å jakte ting man kan spise. Men spillet forklarer det vel. Får vel prøve 1'eren en dag.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 De fleste glemmer visst at Guerilla bekreftet at det blir en oppfølger ikke lenger etter slippet til Zero Dawn. De sa også at Zero Dawn var første del av et utvidet franchise. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Syntes alltid det så pussig ut å jakte roboter med pil og bue hvis man var et "steinaldermenneske".. Burde vel kanskje prioritere å jakte ting man kan spise. Men spillet forklarer det vel. Får vel prøve 1'eren en dag.. Jeg tenkte akkurat det samme, men det er en virkelig god grunn som ligger bak kjernen av storyen som er årsaken til dette. Du bør virkelig gi det en sjanse, det er helt fantastisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå