Andyax Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hei. Jeg lurte på om det går ann å spille 4 spillere fra EN xbox via Live? Hvis det går ann, går det da ann at alle bruker hvert sitt headsett i hver sin kontroll? Får man tak i BARE headsett i butikkene nå, som ikke har med seg xbox live? Takk for svarene Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 JA man kan få tak i bare headsett uten live settet ..men d med 4 spillere på en og samme xbox på live nettet ...trur ikke det, MEN vet ikke .....jeg er ikke sikker på dette men har hørt at alle må ha sitt eget konto for å spille så da må jo vennene dine alle ha egne kontoer (som de om et års tid må betale for) og da trur jeg at det går ikke ..men prøv å få kompisene dine til å kjøpe xboxen da så kan dere i hvertfall spille mot hverandre ..... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 nei, mange spill støtter såkalte "gjester", så da kan f.eks. man ha 3 venner med seg. men om du f.eks. hete DeathDestroyer, så vil de da hete DeathDestroyer Guest... Dette er veldig bra i f.eks. Top SPin og Project gotham racing 2 Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 o ..sorry ..visste ikke det ..så har blitt litt klokere igjen (og det trenges hehe) ...men d e jo drit bra da !!! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Gjester kan ikke bruke headsett...det suger Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Gjester kan ikke bruke headsett...det suger spørs om du har mer enn ett headsett da de kan jo kjøpes alene nå... Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Skaff deg en slik splitter, så kan ihvetfal alle vennene dine høre hva som blir sagt:) Lenke til kommentar
OleP Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 heisann.. åssen spiller man flere spillere på Midtown madness 3 og Amphed 2? Når jeg skal spille online funker det kun med en spiller.. på PGR2 kan flere spille (guest) Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Enig. Jeg har også Midtown madness 3, og der funker bare 1 spiller via live. Jeg tror noen spill er sånn. Det er dumt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå