Grobbie Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Hei, Jeg har kommet over en høytalerpakke med blant.a en passiv subwoofer. Problemet før jeg eventuelt kjøper dette er om min forsterker støtter dette eller er det en no-go? Jeg har forsterkeren Onkyo TX-NR609. Må jeg ha eventuelt noe i tillegg? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Den forsterkeren har vel ikke utgang for passiv sub. Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 5. november 2019 Forfatter Del Skrevet 5. november 2019 (endret) Nei er dette jeg er litt grønn på.. har fått noen svar at det kan gå så blir veldig usikker.er det noe jeg må ha i tillegg eventuelt for å få det til å fungere eller er det beste å finne en aktiv sub istedet? Endret 5. november 2019 av Grobbie Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 (endret) Så vidt jeg kan se har du kun en lavnivåutgang til Sub. Du må da ha en forsterker i tillegg. Endret 5. november 2019 av sedsberg Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 5. november 2019 Forfatter Del Skrevet 5. november 2019 Takk for svar begge to. Har dere forslag til ekstra forsterker her? Lavest mulig prisnivå eventuelt brukt Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Enkleste, og trolig rimeligste, blir nok å heller finne en annen, aktiv subwoofer. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Du har jo to utganger for subwoofe rpå den forsterkeren så det beste e rnok å finne en aktiv ja.. Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 5. november 2019 Forfatter Del Skrevet 5. november 2019 Da leter jeg videre. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå