jorn_:-D Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Jeg får det ikke til å virke. Jeg har laget et nytt tilgangspuknt og alt det som står her: http://www.opera.com/products/smartphone/d...?country=norway Når jeg går inn på opera og trykker open>webpage og skriver inn f.eks www.vg.no så får jeg opp en lite felt nede på skjermen der det står connecting og så plutselig bare forsvinner det, og jeg har den samme skjermbilde jeg hadde da jeg gikk inn på opera. Hva er det jeg har gjort galt nå? Endret 26. desember 2003 av jorn_:-D Lenke til kommentar
Martinius! Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Her er den nøyaktige adressen: http://www.opera.com/products/smartphone/docs/connect/ Denne setter ihvertfall opp tilgangspuntk for Telenor/Netcom! Lykke til! Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Det var der eg var, og krysset jeg av for norway, og da fikk jeg opp den siden jeg linket til i den forrige posten... har gjort alt som står der... og det virker ikke:( Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Stikk inn på sidene til netcom (hvis du har det) og bestill et oppkoblingssett for internett. Ikke wap nei. Da skal det stå under access point name: internet.netcom.no plus en del andre instillinger jeg ikke husker.. Prøv det ihvertfall... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 hadde samme problemet. har netcom, men det funka når jeg lagde et nytt accesspoint med internet.netcom.no. for å være på den sikre siden lastet jeg ned et som "hei det er robin" sa. eneste haka er at netcom ikke har oppsett for 6600 der. valgte n-gage, og det funka fint.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå