Mariusturbo00 Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Hei, jeg har en Audi a6 c4 1997 modell med 2.5L TDi å har egenlig ikke hatt noen problemer med den får nå. Problemet er at den noen ganger bare står å kinner å ikke vil starte, dette skjer når den har stått over natta, så fort jeg får start på den er det ingen problemer ut dagen med start å stopp. Så lurer på om noen veit kanskje hva som gjør dette eller veit om noe jeg kan prøve som kan fikse problemet? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Om du ikke allerede har skiftet glødeplugger er det absolutt et sted å begynne. Lenke til kommentar
Mariusturbo00 Skrevet 5. november 2019 Forfatter Del Skrevet 5. november 2019 Om du ikke allerede har skiftet glødeplugger er det absolutt et sted å begynne. jepp har bytta glødeplugger men virker som om at ledningene in på glødeplugga har dårlig kontakt? De er ihverfall veldig løse syntes jeg Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Ville kjøpt eller lånt et tangampermeter og målt strømtrekket på glødepluggene. Sett opp mot spesifikasjon sier det noe om hvordan pluggene fungerer i praksis. Du kan selvsagt prøve å gløde opp noen ganger og kjenne på pluggene, om de kjennes ca. like varme ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå