Gå til innhold

hvem Skjermkort anbefaller du?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på åssen skjermkort jeg skal kjøpe meg.. jeg har nå¨Geforce FX 5200 128mb.. men jeg skal bare bruke ca 2000 kr.

 

Kan dere pliz bare skrive åssen kort dere har eller har sett, å om dere anbefaller det..

 

Takk så lenge

Endret av Zvamp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på åssen skjermkort jeg skal kjøpe meg.. jeg har nå¨Geforce FX 5200 128mb.. men jeg skal bare bruke ca 2000 kr.

 

Kan dere pliz bare skrive åssen kort dere har eller har sett, å om dere anbefaller det..

 

Takk så lenge

Du er ikke mer enn 15........ :p

hæ 15????

Lenke til kommentar
Du er ikke mer enn 15........ :p

Spar deg for sånt, useriøst innlegg (desperat etter postcount?)

 

Som nevnt, anbefaler jeg også et radeon 9600 pro eller xt kort. Mye kort for pengene + god dx9 støtte som gjør det veldig framtidsrettet. Kjøper du xt-versonen får i tillegg Half-life 2 (kupong til å laste ned spillet gratis)

Lenke til kommentar

Nei, det er et ekstremt dårlig kjøp. Det har dårlig minnebredde, og er forholdsvis tregt. Kjøp heller 9600 pro fireblade, eller et 9700.

Det kan være et veldig bra kjøp dersom du klarer å flashe det til Radeon 9800 (eventuelt 9800PRO). Det har åtte pipelines, men bruker bare fire av dem, men når du flasher aktiverer man blant annet de siste fire pipelines'ene.

 

Radeon 9600XT 128MB DDR er et veldig bra kort. Se testen på hw.no.

Lenke til kommentar

Nei, det er et ekstremt dårlig kjøp. Det har dårlig minnebredde, og er forholdsvis tregt. Kjøp heller 9600 pro fireblade, eller et 9700.

Det kan være et veldig bra kjøp dersom du klarer å flashe det til Radeon 9800 (eventuelt 9800PRO). Det har åtte pipelines, men bruker bare fire av dem, men når du flasher aktiverer man blant annet de siste fire pipelines'ene.

 

Radeon 9600XT 128MB DDR er et veldig bra kort. Se testen på hw.no.

Selvfølgelig, men tror du han har særlig peiling på slikt? 9600pro fireblade eller 9600XT er nok det beste du får i <- 2000 klassen, da det er overklokkings vennlig, og har generelt meget bra ytelse.

Lenke til kommentar

Nei, det er et ekstremt dårlig kjøp. Det har dårlig minnebredde, og er forholdsvis tregt. Kjøp heller 9600 pro fireblade, eller et 9700.

Det kan være et veldig bra kjøp dersom du klarer å flashe det til Radeon 9800 (eventuelt 9800PRO). Det har åtte pipelines, men bruker bare fire av dem, men når du flasher aktiverer man blant annet de siste fire pipelines'ene.

 

Radeon 9600XT 128MB DDR er et veldig bra kort. Se testen på hw.no.

Selvfølgelig, men tror du han har særlig peiling på slikt? 9600pro fireblade eller 9600XT er nok det beste du får i <- 2000 klassen, da det er overklokkings vennlig, og har generelt meget bra ytelse.

Kan jeg overklokke 9600XT med noe? villle det blitt stor foskjell

Endret av Zvamp
Lenke til kommentar
Jeg lurer på åssen skjermkort jeg skal kjøpe meg.. jeg har nå¨Geforce FX 5200 128mb.. men jeg skal bare bruke ca 2000 kr.

 

Kan dere pliz bare skrive åssen kort dere har eller har sett, å om dere anbefaller det..

 

Takk så lenge

Geforce FX 5900XT er det beste skjermkortet du kan få for 2000.- og det er også en god del bedre enn 9600XT og koster ca 1900.-

Lenke til kommentar
Det heter Hvilket skjermkort anbefaler du.

 

Jeg vil anbefale 9600xt eller 9800se i den prisklassen.

ADVARSEL!! Kan virke støtende for enkelte! Les videre på EGEN risk.

 

Å herregud! Det heter "Hvilket skjermkort anbefaler du?", er det så vanskelig å forstå?

 

Eller var det "Hvilken skjermkort du anbefale!!!!"

 

Hvorfor skriver du "Skjermkort", det er for all del ikke begynnelsen på en setning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...