thyes Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Hei. Som tittelen sier er jeg på utkikk etter en bra langrennspakke til dama i julegave. Hun er fra de sørlige trakter i Sverige, og har aldri stått på ski. Jeg har ikke helt bestemt meg for budsjett, men tenkte det kunne være lurt å begynne å se på alternativer nå, i tilfelle det skulle dukke opp noen gode tilbud på black friday. Bruksområdet blir langrenn, aller mest løyper i starten skulle jeg tro. Så ikke noe topptur ambisjoner til å begynne med, altså. Hun er 164 høy, om jeg husker rett, og like over 60 kg vil jeg tippe (nei, jeg kommer ikke til å spørre om eksakt vekt da vi nylig var innom ei sportssjappe og så på ski - tipper overraskelsen blir spolert da ) Er det noen ihuga entusiaster her som har tips til en bra nybegynnerpakke, evt utstyr solgt hver for seg, som ikke koster heroin? Alle tips og råd tas imot med takk! Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Jeg vet ikke helt hva heroin koster. Men Superlight-skia til Fischer har alltid vært bra (men kanskje litt dyre?). Mener å huske at man for en tretusenlapp fikk en Madshus Nordmarka-pakke i fjor. Tipper det er et ganske sikkert kort. 1 Lenke til kommentar
thyes Skrevet 4. november 2019 Forfatter Del Skrevet 4. november 2019 Haha, jeg er ikke veldig bereist i heroinens verden selv, men tipper det er en dyr vane! Takk for raskt svar, skal utforske nærmere imorra 3000 er absolutt innafor om Fischer viser seg å være for dyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå