tjcombo Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ok jeg vet dette ikke har no med webdesign å gjøre, men jeg henger 100% prosent av forum tida mi her så følte for å poste dette bilde her! Noen som synes dette bildet ser fake'a ut? prøvde få den virkelig som mulig. Ok ok, må innrømme at jeg ikke lyktes med å få samme effecten som matrix på textene... så hva synes dere???? the stuff... mutrix Er den sweeeet eller hva??? Lenke til kommentar
falut Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Syntest det så bra ut jeg Lenke til kommentar
huf Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Såg bra ut, fin font og smooth overgang til bilde.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Bra arbeid Hvis jeg skal sette fingeren på noe, så må det være at hele greien er gul. Vet ikke om det er meningen, men når du skal lage matrix-effekter, så bør det være grønt. Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) ******! Dobbelpost! Men hey! La oss se på denne dobbeltposten fra en positiv side; postcounten min økte Endret 26. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Bra arbeid Hvis jeg skal sette fingeren på noe, så må det være at hele greien er gul. Vet ikke om det er meningen, men når du skal lage matrix-effekter, så bør det være grønt. Det er meninga å ha den gul Kan vel ikke rippe alt da takk for foreløbige feed backs, veldig koselig! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Sånn okei. Har sett bedre etterlikninger før ... Stilig bilde, men de forholdsvis klare tegnene ødelegger litt av moroa. Tegnene (bokstavene) er ikke så klare i filmen ... Endret 26. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Tips til åssn å skaffe "riktig" tekst som "ruller nedover": Opne ei .dat fil i notepad, og ta en random bit av teksten - ofte berre vås Du burde få litt meir lys på dei nederste delane av den "rullande" teksten på en måte, der den slutter liksom... skjønner? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Nicenice, en av de bedre imitasjonene av matrix jeg har sett (og jeg har sett _mange_ ), eneste som er å sette fingern på er vel at teksten ikke er helt "matrixfont" og at matrix generellt sett er _OLD_ Nice Work dude! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ser smooth ut! Veldig bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Pent. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Nice! Looks ekte nok for meg! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Fin den da Bare litt feilposta Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Tips til åssn å skaffe "riktig" tekst som "ruller nedover": Opne ei .dat fil i notepad, og ta en random bit av teksten - ofte berre vås Du burde få litt meir lys på dei nederste delane av den "rullande" teksten på en måte, der den slutter liksom... skjønner? det var det jeg gjorde , ska gjøre teksten bedre Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Åssen fikk du til bokstaver i matrix strekene? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Åssen fikk du til bokstaver i matrix strekene? skjønner ikke helt hva du mener? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Åssen fikk du til bokstaver i matrix strekene? skjønner ikke helt hva du mener? Jeg _tror_ han lurer på hvordan du gjorde teksten vertikal... eller noe sånnt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 mannen i lufta brøt fysiske lover litt vel mye. Det så kunstig ut, men ellers var det bar gjennomført Lenke til kommentar
OeO Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Matrix har ikke vanlige bokstaver da, er sånn spesiell kode. Skjønner lizzom ikke hvordan du kan være så dum å gjøre den feilen neida, er egentlig omvendte kinesiske tegn eller noe, men syns den så drit fet ut jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå