Senci7777 Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Til dere som har privatisteksamen i R1 13.november. Hva jobber dere mest med når vi nå har kommet til ''innspurten''? Hvor mange timer hver dag jobber dere ca? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Noen år siden jeg tok privatisteksamen i R1 men innspurten gjorde jeg eksamensoppgaver og pugget formler. Jobbet vel 8-10 timer for dagen. 1 Lenke til kommentar
Senci7777 Skrevet 5. november 2019 Forfatter Del Skrevet 5. november 2019 Noen år siden jeg tok privatisteksamen i R1 men innspurten gjorde jeg eksamensoppgaver og pugget formler. Jobbet vel 8-10 timer for dagen. Er det lov å spørre hvilken karakter du fikk? Lenke til kommentar
PetterK445 Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Tok R1 og R2 på forkurset. Eksamensoppgaver - så enkelt som det. Gjør eksamensoppgaver til du spyr - oppsettet er ofte likt. 1 Lenke til kommentar
Senci7777 Skrevet 8. november 2019 Forfatter Del Skrevet 8. november 2019 Tok R1 og R2 på forkurset. Eksamensoppgaver - så enkelt som det. Gjør eksamensoppgaver til du spyr - oppsettet er ofte likt. Tusen takk for råd! Hehe, er tom for eksamensoppgaver nå dessverre. Gjør de samme om og om igjen for tiden. Hvordan vil du sammenligne R2 med R1. Jeg vurderer å ta R2 til våren. Lenke til kommentar
PetterK445 Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Hvis du er kommet dit, så tror jeg du ligger veldig godt Ann. I og med at jeg tok det samtidig, var det ikke noen direkte skilnad mellom hva som var R1 og hva som var R2 - hvis du finner temaene under di to forskjellige kan jeg godt kommentere. ☺️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå