PeterDahl Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Så jeg var på en liten tur forrige helg i Stavanger og møtte denne jenta på en fest, fikk ikke sjansen til å snakke med henne i mer enn 2 minutter, men synes hu var veldig pen, og jeg klarte å finne facebooken hennes via fellesvenner og sendte henne en melding når jeg reiste tilbake, hu virket litt interessert og vi begynte å snakke litt, fikk også Snapchaten hennes, og delte et par snaps dagen etter. Spørsmålet nå er at jeg ikke er helt sikker på hva mer jeg skal gjøre? Jeg er ikke egentlig en "teksting person" og vet at det ville vært lettere hvis vi var i nærheten, så vi kunne gå på en date/møtes, men jeg bor i Kristiansand, så det blir ikke så lett til å starte med. Jeg føler at det blir kjedelig når vi bare snakker om det grunnleggende over snap / insta, hva kan jeg snakke med henne om som kan være litt mer interessant enn det vanlige "hva skjer, hva gjør du, osv."? Har snakket litt om hva vi gjør ogsånt, så nå lurer jeg på hva er neste trinn? Hvordan holder jeg ting interessant selv om vi er langt ifra hverandre? Jeg har ikke noe problem med å besøke henne senere, men jeg vil først gjøre ting litt mer seriøst og kanskje se om hun faktisk liker meg tilbake. Og når vet jeg at det er riktig tidspunkt å spørre henne om å møtes? Dette er første gang jeg er interessert i noen som ikke er fra samme sted som meg, og aner ikke hvordan jeg kan holde ting på sporet. All hjelp blir verdsatt! Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 (endret) Du setter deg selv opp for et fall, vil jeg si. Er dere den 1% som takler et avstandsforhold?, eller blir en av dere såret når forelskelsen, idealismen og romantismen treffer virkeligheten og én av dere møter en annen som bor nær nok til at et seksuelt forhold allerede utvikler seg. Antagelig relativt safe for ei jente, ettersom jenter har langt flere muligheter og tilbud enn menn. Så sannsynligheten er stor for at det er du som får meldingen om at dere har vokst fra hverandre - det er ikke deg, det er meg- men hun vil møte andre. Vil du ta det plasteret nå mens ingenting sårer eller investere følelser og rulle terningen på at dette virkelig er Disney love? Plenty damer innen rekkevidde, vet du, og for de fleste av oss er nærhet viktig. Det er biologisk. Vi produserer kjemikalier som knytter oss nærmere når vi er nære. That said - kjærlighet er verdt å forfølge. Mitt tips vil isåfall være å hoppe i det med hele deg. Finn ut om hun vil satse på deg. Flytt til henne, bytt jobb. Jeg vil påstå at dere har mer sjangs om dere er sammen enn om dere er "sammen". Men forvent å angre. Endret 4. november 2019 av Invader Zim Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Hør på Liam: "The right time is always now" ^^ Bare finn en tid det passer for deg, så du ikke har noe stress, og en tid det passer for ho, så be om et møte. Enklere blir det ikke. Så ser du hva som skjer etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå