DrDoogie Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Right'O, selv har jeg foreløpig kommet frem til følgende geniale retter: * Krumkaker med waldorf-salat, viltsaus og tyttebær * Vaniljeis med mandelpoteter Annet? Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Vel... den første kan jeg gå med på viss du fjerner tyttebæra da Vaniljeis kan jo brukes til mye rart da, men sammens med mandelpoteter? jaja, sikkert nice *Medisterkake med vaniljesaus og nudler (ihvertfall har jeg muligheten til å mekke meg det nå, men jeg tror ikke jeg skal) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Om ikke en blanding, så i allefall i tett rekkefølge: Spiste nettopp brød med reker og majones, deretter sursild, og rundet av med et stort stykke marsipankake og en kopp kaffe. Det funker det Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Vel, det ser ikke slik ut. Nå har jeg akkurat hentet en bit kransekake, og en flaske cola. + den greia som smeller. Inni lå det en lapp med følgende påskrift: Legen på legevisitten til pasienten: - De har jo ikke noen temperatur. Nei, søster har nettop tatt den. Ok, den var faktisk MANGE ganger tørrere en selve kransekaken. Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Vel ...erm onkelen min spiser rulle med en blanding av majo og hermetiske erter på toppen... Det ser ... spesielt ut Lenke til kommentar
bkak Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ribbe m/ brun saus er faktisk ikek så ille. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Pinnekjøtt dyppet i multekrem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå