Gå til innhold

Jeg savner sommeren!


bjaa

Anbefalte innlegg

Sommeren er ikke så viktig for meg. Men jeg ser fram til, og gleder meg virkelig til våren. Da det endelig begynner å bli lysere, bedre føre og dagene varer litt lengre enn til klokken 16.00. For ikke å snakke om at det blir mildere temperatur ute også. Akkurat passe. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, jeg synes at alt har sine fordeler og ulemper.

 

sommer:

glass-cola ala iskald

is(av alle varianter)

varme......

sommerferie :thumbs:

 

vinter:

julen(seff)

unnskyldning til å være inne

blir fort mørkt(liker ikke lys nei)

 

det var fordelene. av ulemper er der bare en for hver som jeg kommer på i farten, som er:

 

sommer:

replikken "få deg ut i det fine været" høres svært ofte (foreldre suger...)

 

vinter:

is på veien = falle på rævva... (igjen, foreldre suger, da de ikke gidder å kjøpe brodder til 200, men gjerne blar opp 2000 for nye sko...)

 

jaja, det skulle vel være nok for nå.

 

mvh Kim

Lenke til kommentar

Fy og fy som jeg savner sommern, ja!

 

Nå er det bare slaps og dritt her i Arendal, og om man ikke tryner, blir man gjennomvåt. Skivær er det jo i alle fall ikke. Alle busser kommer konsekvent alt for seint, så man misser alle avtaler. Det er svinekaldt ved nedkjølingsvinduet mitt på treningsenteret, der jeg av og til står og trekker frisk luft. Jeg bruker lang tid på å kle på meg på morran, og fryser okke som. Det er grisekaldt å gå å legge seg noen ganger. Det er mørkt hele dagen, bortsett fra når jeg er på skolen, men da er jeg inne likevel. Det er mørkt på jobben, så da mister jeg all motivasjonen. Endorfiner er en fin bil. Videre kan jeg ikke kjøre mopeden, og er således avhengig av å labbe over alt.

 

Til våren skal jeg kjøre moped. Jeg skal si opp jobben, kanskje, og leve på feriepenger og diverse oppsparte midler fremt il skolen begynner igjen i august. Kanskje blir det noen strøjobber i sommerferien. Jeg skal kjøre masse moped, og har planlagt tur med en kamerat, fra Arendal, langs kysten til Stavanger, inn Lysefjorden til Lysebotn, over Kjerag og gjennom Sirdalen, mot Evje og Hornnes, nedover igjen mot Arendal. Jeg skal drive dank som en helt, og henge på stranda. Jeg skal drikke masse øl og grille masse. Loke rundt i båt med kamerater. Pollen. Iskrem, mye av den. Dasse i tskjorte uten å fryse ræva av meg. Tenke på pene jenter. Være seint oppe og sove lenge. Drive mer dank. Ha ferie fra skole og jobb og andre onder, og vente på attenårsdagen. Anlegge skjegg. Grille på en holme med fine damer til langt på natt. Utføre det mange vil kalle for irrasjonal oppførsel. Henge hjemme hos kamerater. Bade om natten. Gi en lang F i skole, lærdom og det som hører til. Sole meg og bli god og gjennomvarm. Ta lappen. Kjøpe bil. Kjøre rundt forbi. Spise digg mat. Labbe rundt i sola og gjøre null og nada.

 

Sommer, here I fücking (can you spell it out?) come. Hvorfor går jeg ikke i hi? Sommer og sol. Leve livet. Damer. Mat. Alle ting som betyr noe. Venner. Perfeksjonisme.

 

Sommer! Sommer! Sommer!

 

bfisk

 

edit: uggen autosensur. klar over at dette ble et følelsesladet innlegg.

Endret av bfisk
Lenke til kommentar

Det er bare postgirobygget som kan få sagt det skikkelig. Tillater meg å quote "Idyll":

 

Det var solnedgang, det var latter, det var sang, det var sommerfri, det var sjø og magi, det var deg og det var meg, det var minner som aldri vil dø, det var evighet, og en sol som farga himmelen rød

 

det var øl, berusende ord, det var sommer det var sol, det var hjerter i brann, blikkstille vann, det var alt på denne jord, og det var kjærlighet,

ja det var kjærlighet. minner som aldri vil dø, en sol som farga himmelen rød- Idyll

 

Sommer'n var på hell, dette var siste kveld, vi lå på rygg jeg følte meg trygg, men frøs litt likavell, vi lå og så på stjernene, og hørte på sangen fra ternene, vi viste begge hvor det bar, og at vi aldri skulle glemme, hvordan det var

 

det var øl, berusende ord, det var sommer, det var sol, det var hjerter i brann, blikkstille vann, det var alt på denne jord, og kanskje en dag vi sees igjen, vi stopper og prater og du blir med meg hjem, så ser vi med tiden på hva som skjer, mens vi tenker tilbake på minner og ler

 

det var øl, berusende ord, det var sommer, det var sol, det var hjerter i brann, blikkstille vann, det var alt på denne jord, og det var kjærlighet,

ja det var kjærlighet, minnene vil aldri dø, solen farga himmelen rød- Idyll, barbeint i varm sjø, solen farga himmelen rød, minnene vil aldri dø- Idyll

 

:love:

 

bfisk

Lenke til kommentar

Bfisk du fikk meg nesten til å sippe. Husker tilbake på sommeren..Solnedgang med dama, fest på skjæra, ut i båd hvær ******* dag.. åhh som jeg savner sommeren :(

 

Men nå er det bare drit slaps og faenskap.. argh

 

 

Metallica- Unforgiven vekker opp gamle følelser :cry:

Endret av FrenChie
Lenke til kommentar
Bfisk du fikk meg nesten til å sippe. Husker tilbake på sommeren..Solnedgang med dama, fest på skjæra, ut i båd hvær ******* dag.. åhh som jeg savner sommeren :(

 

Men nå er det bare drit slaps og faenskap.. argh

 

 

Metallica- Unforgiven vekker opp gamle følelser :cry:

Nais :D

 

Er det noen som er med på pils i Arendalsområdet eller et anna sted i nærheten, til sommern?

 

bfisk-who-almost-makes-boys-cry

Lenke til kommentar

Dess flere, dess bedre. Jeg har en mistanke om at nvoetfiv og jonki også henger seg på. Og FrenChie: En eller flere - you decide. Føler ikke for å lage noe minstekrav, liksom. Grillmat og sånn er bankers hos dere, også, eller?

 

bfisk

 

(fyttigrisensomjegvilhasommerNÅ!)

Lenke til kommentar
Men folkens! La oss se på dette på en litt mer objektiv side ;)

Hadde det ikke vært for vinteren som vi alle hater hadde dere ikke gledet dere til sommeren og verdtsatt den like høyt.

Joa... det har du forsåvidt rett i. Men likevel, jeg synes sommeren kunne ha kommet tidligere.

 

I går og i dag har jeg hatt skikkelige vårfornemmelser! Det har blåst, men ikke vært kaldt, og snøen smelter... :D

 

bfisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...