Gå til innhold

Jeg savner sommeren!


bjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slik vinteren er nå er det bare noe dritt. Vinteren skal liksom ha snø og greier med det har knapt vært snø i 3 dager hittil i bergen. Fanden ta regnen. Hater regn og vind. :mad:

 

/me vil ha 2meter med snø i bergen.

Skjønner deg meget godt. Jeg hadde også "hatet" vinteren hvis jeg hadde bodd lenger sør, og måtte ta del i flere måneder med slaps, holke og annet søl. Heldigvis oppfører vinteren seg pent der jeg bor. Jeg har riktignok sett en smule bekymrende utvilkling de siste årene. Alt fra vårtemperaturer i januar, og snømenger som selv dere i bergen betegner som pinlig lite. Eller lange perioder med barfrost.

Men i vinter har det klaffet greit så langt :)

Akkurat nå kan jeg melde om 40 cm ren kritthvit snø, vindstille, stjerneklart - med kun 5 minus :blink:

Lenke til kommentar

noen som vet når den "offiselle" vårdagen er? eller når sånn ca det ble vår i fjor? savner sommeren helt jevlig. om sommeren kan jeg sitte oppe til 2 tiden, stå opp klokken 6, jogge i tre kvart, ta en dusj, drikke kaffe og lese avis på hverandaen, sykle til skolen på 3 min, ta en tur til sjøen og badet til 7 tiden for så å fremdeles klare leksene og to runder biljard på solli bowling før jeg dapper av forran PCen og surfer litt lenge før jeg igjen legger meg rundt 2-3 tiden.

 

savner sommeren!

 

men, jeg synes egentlig vinteren i år er helt grei jeg. tror dette er første året jeg fremdeles kan sykle til skøytebanen i januar :blink:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Savner å bade, telte i skogen, spise is og fremdeles være varm etterpå, bli brun, være leeeeeeengeee ute, utefester, piknik, gå med masse fine klær.... sommer er SÅÅ herliiiig!

Lenke til kommentar

Sommer.. aaahhh! Alle de beste vennene dine, gutter OG jenter, skjærgården, båt, sol, holmer, bål, stille gåturer med en du er glad i en sen sommernatt... å dykke, spille fotball og volleyball på stranda, slappe av i sola, løkkefotball med venner, iskald pils, god musikk, forelskelse, og alt det andre gode en sommer kan inneholde.. ahhh :) *sukk*

 

 

Edit: Og SKATE SELVFØLGELIG :blush:

Endret av nvoetfiv
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg liker vinterene jeg, men da må det være ordentlig vinter, som det er nå. Et par minus grader og rundt 50 cm med snø :yes:

 

Husker godt jula 2002, hvor det var så mye snø at jeg hoppet fra hustaket :thumbs: Det var tider det...

 

Skulle ønske det ble skikkelig kaldt også...opp mot 20 minus! Hadde vært litt artig ja... :yes:

 

Ellers savner jeg sommeren litt...Men da må det igjen være ordentlig sommer! Men som noen andre nevnte her, savner jeg også varmen i Florida (Ft.Lauderdale) :yes:

Endret av CarinaE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...